ࡱ> XbjbjWW *==RI   Uq8]z]ssssN"p |\\\\\\\M`b@\NN\ss]...ss\.\..VXNZsp] "6*X(\]0]RX/cJ)/cPNZ/cNZ.\\*,]/c : VLADA REPUBLIKE HRVATSKE MINISTARSTVO GOSPODARSTVA 10000 Zagreb, Ulica grada Vukovara 78 O B J A V L J U J E J A V N I N A T J E  A J PO OPERATIVNOM PROGRAMU REGIONALNIH POTPORA ZA ULAGANJE U OPREMU ZA 2013. GODINU 1. Predmet natje aja Predmet natje aja je dodjela sredstava potpore po Operativnom programu regionalnih potpora za ulaganje u opremu za 2013. godinu 2. Korisnici dr~avne potpore 2.1. Korisnici dr~avne potpore po ovom natje aju mogu biti mali, srednji i veliki poduzetnici iz svih sektora gospodarstva ije je osnivanje i ustroj propisan Zakonom o trgova kim druatvima (NN 111/93, 34/99, 121/99, 52/00, 118/03, 107/07, 146/08, 137/09, 152/11, 111/12, 144/12, 68/13) te koji su 31.3.2013. ili 30.6.2013. zapoaljavali minimalno 20 radnika na poslovima prete~ite djelatmosti. 2.2. Izuzee iz to ke 2.1 ine poduzetnici koji djeluju u sektoru proizvodnje elika, brodogradnje, primarne proizvodnje poljoprivrednih proizvoda i proizvodnje sinteti kih vlakana. 2.3. Korisnici dr~avne potpore ne mogu biti: poduzetnici u teakoama poduzetnici koji su osnovani nakon 1.1.2012. poduzetnici u ste aju ili u postupku predste ajne nagodbe poduzetnici u postupku likvidacije poduzetnici koji imaju nepodmireni dug prema dr~avnim institucijama osim ako isti nije reguliran s rjeaenjem Porezne uprave o obro noj otplati uz dokaz o izvraavanju obveze po Rjeaenju poduzetnici koji imaju nepodmirene obveze prema zaposlenicima poduzetnici koji ne podmiruju obveze po kreditima dodijeljenim od bivaeg Fonda za razvoj i zapoaljavanje. Iznimno, korisnici potpore mogu biti poduzetnici koji su s Ministarstvom financija sklopili Ugovor o reguliranju duga po predmetnom kreditu poduzetnici od kojih je zatra~en povrat potpore ili koji se nalaze u postupku povrata potpore poduzetnici, njihovi pravni slijednici ili njihova povezana ili ovisna druatva, koji nisu do objave natje aja za dodjelu potpora po ovom programu dostavili dokaze o namjenskom troaenju ranije dobivenih potpora s obveznim iznosom vlastitog doprinosa kao i poduzetnik, pravni slijednik ili ovisni poduzetnik iji je pravni prednik, osniva  ili vladajui poduzetnik nije opravdao ranije dodijeljene potpore poduzetnici koji su za isti projekt ili za njegov dio ostvarili potporu temeljem drugih programa (po Zakonu o poticanju investicija i unaprjeenju investicijskog okru~enja, Operativnom programu razvoja prerade drva i proizvodnje namjeataja 2011.- 2013., Poduzetni kom impulsu 2013. ili nekom drugom) 2.4. Pojam poduzetnika u teakoama odnosi se: (a) u slu aju druatva s ograni enom odgovornoau, ako je nestalo viae od polovine njegovog upisanog kapitala, a viae od jedne etvrtine tog kapitala je izgubljeno u posljednjih 12 mjeseci; ili (b) u slu aju druatva u kojem barem neki lanovi odgovaraju svom svojom imovinom za dugove druatva, ako je nestalo viae od polovine njegovog kapitala prikazanog u knjigama druatva, a viae od jedne etvrtine tog kapitala je izgubljeno u posljednjih 12 mjeseci; ili (c) poduzetnici iji kumulativni gubitak u zadnje tri godine premaauje 30% ukupnog prihoda 2012. godine (d) za svaku vrstu druatva, ako ono ispunjava uvjete domaeg prava za pokretanje ste ajnog postupka Mo~e se smatrati da je poduzetnik u teakoama i kada nije ispunjena niti jedna od gore navedenih pretpostavki, posebice ako su prisutni tipi ni pokazatelji da se radi o poduzetniku u teakoama, kao ato su to primjerice rast gubitaka, smanjenje ukupnog prihoda, rast zaliha, viaak kapaciteta, smanjenje nov anih tokova, rast duga, porast troakova kamata i pad ili nulta neto vrijednost imovine. 3. Sredstva Ukupna sredstva za provedbu Operativnog programa za 2013. godinu predviena su u iznosu 120 milijuna kuna 4. Namjena potpore 4.1. Potpora se mo~e dodijeliti za materijalna ulaganja u cilju : osnivanja nove proizvodne djelatnosti razvoja novih proizvoda i materijala, proizvodnih procesa temeljne promjene sveukupnog proizvodnog procesa postojee poslovne djelatnosti zna ajnog poboljaanja i modernizacije ve postojeeg proizvoda, proizvodnog procesa ili usluge s viaom dodanom vrijednosti proairenja ve postojee poslovne djelatnosti 4.2. Prihvatljiva ulaganja: Materijalna ulaganja u strojeve i opremu za proizvodnju koja podlije~u ispunjavanju slijedeih uvjeta: mora se koristiti isklju ivo u poslovnoj djelatnosti koja prima regionalnu potporu i na lokaciji primatelja potpore mora se smatrati imovinom s mogunoau otpisa (amortizirajua imovina) mora biti kupljena od treih strana po tr~ianim uvjetima mora biti uklju ena u imovinu poduzetnika odnosno iskazati se u bilanci stanja poslovne djelatnosti primatelja regionalne potpore najmanje pet godina (odnosno tri godine u slu aju malih i srednjih poduzetnika) 4.3. Neprihvatljivi troakovi aktivnosti zapo ete prije objave ovog natje aja nabava/ kupnja potroane robe, sirovine i repromaterijala i rezervnih dijelova nabava/ kupnja ili najam prijevoznih sredstava, te pokretnih strojeva (vili ara i sl.) troakovi carinjenja, prijevoza, stavljanje u rad kupljene opreme troakovi edukacije izgradnja/dogradnja/adaptacija ili kupnja poslovnog prostora ili proizvodnih objekata, troakovi uzemljenja, klimatizacija-grijanje/hlaenje, termoventilacije, izgradnja odvodnje& ) troakovi validacije, bilo kakvo opremanje radnih prostora (zaatitni kabineti& ) troakovi laboratorijskih testova djelotvornosti troakovi razli itih studija troakovi koji se odnose na redovno poslovanje poduzea nabava/kupnja opreme od dobavlja a/proizvoa a s kojim je povezan vlasni kim ili upravlja kim odnosima troakovi PDV-a 5. Vrsta i intenzitet potpore Operativni program regionalnih potpora za ulaganja u opremu za 2013. godinu ima za cilj, uz dr~avnu potporu u obliku subvencije potaknuti poduzetnike na ulaganje u proairenje ili modernizaciji pojstojeih proizvodnih kapaciteta prema proizvodnji proizvoda vee dodane vrijednosti. Va~no je da se regionalnom potporom proizvode stvarni poticaji ulaganju do kojeg ina e u podru jima koja primaju potporu ne bi doalo. Potpore se dodjeljuju temeljem zahtjeva za potporu i nakon ato je tijelo nadle~no za upravljanje programom potpora potom potvrdilo u pisanom obliku da nakon provoenja detaljne ocjene projekta utvreno da isti ispunjava uvjete za stjecanje prava na potporu koji su utvreni programom potpora. U slu aju velikih poduzetnika troakovi ulaganja smatraju se opravdanim do gornje granice od 40% ukupnih opravdanih troakova ulaganja za projekt ulaganja. Kod troakova koji se odnose na materijalna ulaganja, osim zgrada i zemljiata, zakup se mo~e uzeti u obzir samo ako se vrai u obliku financijskog lizinga i sadr~i obvezu kupnje imovine nakon isteka ugovora o zakupu. Republika Hrvatska se sukladno Nacionalnoj klasifikaciji prostornih jedinica za statistiku (NKPJS) (Narodne novine, broj 96/2012.) sastoji od dvije prostorne jedinice za statistiku 2. razine i to: 1. Kontinentalna Hrvatska 2. Jadranska Hrvatska. Prostorna jedinica Kontinentalna Hrvatska dose~e 64,1% prosje nog BDP-a po stanovniku u EU-27 i maksimalni intenzitet regionalne potpore koji se mo~e dodijeliti na ovom podru ju je 40% bruto ekvivalenta potpore. Prostorna jedinica Jadranska Hrvatska dose~e 62,1% prosje nog BDP-a po stanovniku u EU-27 i maksimalni intenzitet regionalne potpore koji se mo~e dodijeliti na ovom podru ju je 40% bruto ekvivalenta potpore. Kada se regionalne potpore dodjeljuju malim i srednjim poduzetnicima, maksimalni intenzitet regionalne potpore mo~e se uveati za 20 % bruto ekvivalenta potpore za male poduzetnike i za 10 % bruto ekvivalenta potpore za srednje poduzetnike. 6. Ostvarivanje prava na potporu Model procjenjuje uspjeanosti projekata te sposobnost investitora da provede investiciju. Razli itosti pojedinih sektora su uzete u obzir sa ciljem ocjenjivanja poduzea unutar vlastitog poslovnog okru~enja. Naposljetku, projekti se rangiraju od najbolje do najloaije ocjenjenih. Ocjenjivanje se vrai temeljem bodovanja tri segmenta projekta 1. Pokazatelji privla nosti projekta 1.1. Projektni pokazatelji - Projektni pokazatelji sastoje se od sljedeih kriterija: poveanje broja zaposlenih u poduzeu uzrokovano projektom, postotak poveanja EBITDA mar~e poduzea u narednih 5 godina, bruto dodana vrijednost po zaposlenom nakon investicije te doprinos investicije veoj energetskoj u inkovitosti. Cilj kriterija je utvrivanje da li investicije doprinose stvaranju uvjeta koji e omoguiti ja anje konkurentnosti hrvatske industrije i realizaciju vlastitih razvojnih potencijala. 1.2. Pokazatelji rizi nosti - Pokazatelji rizi nosti projekta sastoje se od sljedeih kriterija: vrijednost investicije u odnosu na prihod poduzea, razdoblje povrata investicije (ROI), unutarnja stopa povrata (IRR). Cilj je utvrditi je li poduzee ima mogunost provesti investiciju te poticati investicije s veom mogunoau uspjeha. 2. Pokazatelji poslovne sposobnosti investitora 2.1. Pokazatelji prethodnog poslovanja - Pokazatelji prethodnog poslovanja sastoje se od sljedeih kriterija: udio izvoza u ukupnim prihodima, koeficijent tekue likvidnosti, omjer obveza i kapitala, koeficijent obrta ukupne imovine, odnos prihoda i rashoda, bruto dodana vrijednost po zaposlenom . Cilj je utvrditi stanje poduzea (u usporedbi sa sektorom) koje provodi investiciju kroz nekoliko sveobuhvatnih kriterija kako bi se poticalo davanje potpora  zdravim tvrtkama, i time izbjeglo neefikasno troaenje potpore. Kako bi se neutralizirala heterogenost poslovanja pojedinih industrijskih grana obuhvaenim javnim natje ajem, ocjenjivanje svih pokazatelja prethodnog poslovanja poduzea (2.1.) te kriterija bruto dodana vrijednost po zaposlenom nakon investicije (1.1.) ini se usporedbom kriterija s prosjekom poslovanja pojedinog industrijskog sektora (na temelju NKDa). Na taj na in otklanjaju se nejednakosti u poslovnom okru~enju.  < & ( * ^ ʾʭzl[WNA7AWhGOJQJ^JhIrh_OJQJ^Jhh_PJh_ hIrh_CJOJQJ^JaJh$-CJOJQJ^JaJ&hIrh2}5CJOJQJ\^JaJ hZh_CJOJQJ^JaJh2}CJOJQJ^JaJ hZh2}CJOJQJ^JaJhZh2}6CJaJ hZh2}7jhh2}5CJOJQJU^JaJmHnHu#hZh2}5CJOJQJ^JaJ <pd_RR L^`Lgd2}gd2}9kd$$IfkK44 ka $$Ifa$gd7$ & F$Ifa$gd79kdv$$IfkK44 ka x$Ifgd} r & ( *   L f$^`a$gdd$ & Fdd[$\$^`a$gdd ^ gd_^gdkgdB$)^`)a$gdIrh^hgd_ & Fgd_$a$gd2} X n p   L P X Z  ǑufXJXJXJXh[hy56CJaJh[h_56CJaJjh<'h_0JH*Uh<'hd0J5CJaJh<'h_0J5CJaJh<'hB0J5CJaJh<'hCJaJh<'h)CJaJh<'h_CJaJ h<'h_h<'h_5OJQJ^Jhk5OJQJ^Jh)h_5OJQJ^JhB5OJQJ^J hh_ dflrtv024p:wgVE h[h<=CJOJQJ^JaJ h<'hdCJOJQJ^JaJh<'h_5H*OJQJ^J(jh<'h_0J5OJQJU^JhhCJOJQJ^JaJh<'hdCJaJh<'h_CJaJ h<'h_CJOJQJ^JaJ h<'hBCJOJQJ^JaJ h<'h_h56CJaJh[h_56CJaJh[hy56CJaJ:<n>t`Jv$ & F ^`a$gd[$ & F ^`a$gd B$ & F ^`a$gdd & F ^`gdd$ & F ^`a$gdd$ & F SnW^n`Wa$gd_h^hgd_ ^`gdd :P hjFHJr |68BDᦟ}l[[lJ[ h[hYCJOJQJ^JaJ h[h<=CJOJQJ^JaJ h[h o.CJOJQJ^JaJ h[h#A{CJOJQJ^JaJ h[h_CJOJQJ^JaJ h[h_0jh<'h_0J5CJOJQJU^JaJ h<'hY$CJOJQJ^JaJ h<'hCJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJh`LCJOJQJ^JaJD\`np|  l 6!8!:!L$N$P$T$V$Ƶ~~shZh<'h\5OJQJ^Jh\5OJQJ^JhIr5OJQJ^J h<'h BCJOJQJ^JaJ h<'hq h<'hIr h<'h_ h<'hBCJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJ h[h_ h[h<=CJOJQJ^JaJ h[h o.CJOJQJ^JaJ h[h$iCJOJQJ^JaJl 6!N$P$R$T$V$p$r$}^gd_ P^`Pgd_$^`a$gd_$W^`Wa$gd B$ & F ^`a$gdq$ & F V^`Va$gdq ^`gdd P^`Pgd_ V$p$t$"%$%(%,%>%@%H%J%L%N%v%x%|%&&&f'h'ȶٶٌ{jSB h#eh_CJOJQJ^JaJ,h<'h_CJOJPJQJ^JaJnHtH h<'h=<CJOJQJ^JaJ h<'hBCJOJQJ^JaJ/h<'h_CJOJPJQJ\^JaJnHtH#h<'h5CJOJQJ^JaJ#h<'h_5CJOJQJ^JaJ h<'hCJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJ h<'h_h<'h_5OJQJ^Jr$L%N%v%x%&&P&&h'`((((($ & F S^S`a$gd=<$ & F S^S`a$gd#e$ & F S^S`a$gd=< & Fy`ygd=< ^`gdR P^`Pgd_^gd_$^`a$gdkh'j'((`((((())))t*~****ṨlXXDX&hX cCJOJPJQJ^JaJnHtH&h. CJOJPJQJ^JaJnHtH,h<'h~VCJOJPJQJ^JaJnHtH&h_CJOJPJQJ^JaJnHtH h<'hBCJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJ,h<'h_CJOJPJQJ^JaJnHtH h#eh BCJOJQJ^JaJ h#eh_CJOJQJ^JaJh#eCJOJQJ^JaJ())*H++d-f-h--- ..X//~$ & F S^S`a$gd_$ & F b^`ba$gd_ ^`gdR^gd_$ & F9^`9a$gd~V$ & F7^7`a$gd=<$ & FS^S`a$gdX c $7^7a$gdj$z**H+J++++l,p,,-d-h-j-l---,0Ҿ||kZI8I h<'hCJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJ h<'hhqCJOJQJ^JaJ h<'hBCJOJQJ^JaJ,h~Vh~VCJOJPJQJ^JaJnHtH,h~Vh_CJOJPJQJ^JaJnHtH&h~VCJOJPJQJ^JaJnHtH&h_CJOJPJQJ^JaJnHtH,h<'h_CJOJPJQJ^JaJnHtH,h<'h=<CJOJPJQJ^JaJnHtH/0n12p2233 4444R4T4wwww P^`Pgd_^gd_$ & F S^S`a$gd~V$ & F S^S`a$gd B$ & F V^`Va$gd_$ & F 7^7`a$gd_$ & F S^S`a$gd$ & F S^S`a$gd_ ,0.0B0X01 1B1D133 4444R4X445 5677̾̔u^L#h<'h_5CJOJQJ^JaJ,h[h_CJOJPJQJ^JaJnHtHh[CJOJQJ^JaJ h[hYCJOJQJ^JaJ h[h_CJOJQJ^JaJh<'h_5OJQJ^Jh[5OJQJ^Jh<'h 5OJQJ^J h<'h_h~VCJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJh~CJOJQJ^JaJT4799 ;<d>f>>>>~@"B$B D DPDRDFGG $^a$gd_$^`a$gd_ P^`Pgd_^gd_ r^`rgd_$r^`ra$gd_7999 ;<D D DD,DPD^DtEvEGGG"G$GjGlGvGԼÏü~p\J#h<'hIrCJOJQJ\^JaJ&h<'hIr5CJOJQJ\^JaJh`''CJOJQJ^JaJ h<'hhqCJOJQJ^JaJ h<'hY$CJOJQJ^JaJh<'h05OJQJ^Jh<'h_5OJQJ^J h<'h_ h<'h_CJOJQJ^JaJh<'h_PJnHtHh<'h_5,h<'h_CJOJPJQJ^JaJnHtHGhGjG^K`KNNlNnNRRU >@$a$gd_ $^a$gd_$7^`7a$gd`''$^`a$gdR$SW^S`Wa$gdIr$n<^n`DLÑ4:<>HɷyhVHhh o.CJOJQJ^JaJ#h<'h_5CJOJQJ^JaJ h<'hRCJOJQJ^JaJh<'h_5OJQJ^Jh<'h_5 h<'h_Uh`''CJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJ#h<'h_CJOJQJ\^JaJ#h<'hRCJOJQJ\^JaJ#h<'hBCJOJQJ\^JaJ#h<'hhqCJOJQJ\^JaJSustav bodovanja temelji se na objektivnim kvantitativnim pokazateljima koji na neutralan na in prikazuju podobnosti investicije za dodjelu poticaja te prethodnog poslovanja tvrtke. Investicije se boduju ocjenama od 0 do 5, gdje 0 ozna ava najloaiju ocjenu, a 5 najbolju. Ocjena 3, ozna ava prosjek industrijske grane (gdje primjenjivo) ili ozna ava procjenu o dobrom poslovnom uspjehu. 7. Visina potpore 7.1. Potpore po pojedinom poduzetniku ne mo~e biti vei od 3.000.000 kuna, bez obzira na visinu opravdanih troakova. 7.2. Ponude, predra uni ili ugovori ne smiju biti od dobavlja a ili izvoa a koji je povezana osoba s podnositeljem prijave za dodjelu sredstava potpore. 7.3. Poduzetnik mora dokazati da ima dostatne izvore financiranja za provoenje prijavljenog projekta. 7.4. Financiranje se mo~e provesti iz vlastitih izvora ili kredita banaka ili ostalih izvora financiranja koji u sebi ne sadr~e elemente dr~avne potpore. 7.5. Ako se financiranje namjerava provesti putem kredita banaka ili sredstvima vlasnika potrebno je dostaviti ugovor o financiranju ili pismo namjere poslovne banke. 8. Koriatenje dr~avne potpore i nadzor nad namjenskim koriatenjem potpore 8.1. Sredstva dr~avne po ovom programu ne mogu se dodijeliti za projekte ili dijelove projekta za koje su ve dodijeljene potpore, neovisno od koga su i u kojem obliku dodijeljene. Primatelj dr~avne potpore du~an je davatelju potpore dostavljati polugodianje izvjeae o provedbi potpomognutog projekta. 8.2. Korisnik dr~avne potpore kod prijave za dodjelu potpora po ovom Programu, du~an je dostaviti popis svih dobivenih potpora dobivenih temeljem drugih programa 8.3. Sredstva dr~avne potpore odobrena po ovom Operativnom programu odobravaju se uvjetno, ato zna i da ukoliko se utvrdi da sredstva nisu potroaena namjenski poduzetnik je iste du~an vratiti uveane za kamatu. 8.4. Ako se otka~e ugovor, odustane od investicije ili utvrdi nenamjensko troaenje dr~avne potpore korisnik potpore du~an je vratiti isplaenu potporu uveanu za iznos osnovne referentne stope koja se odreuje i objavljuje temeljem pravila o dr~avnim potporama uveana za 100 baznih bodova, sukladno metodologiji iz Priopenja Komisije o reviziji na ina odreivanja referentnih i diskontnih stopa, objavljenom u Slu~benom listu Europske unije broj C 14, od 19. sije nja 2008. (Communication from the Commission on the revision of the method for setting the reference and discount rates (OJ C 14, 19.01.2008, p.6.) 9. Trajanje projekta Potpore se dodjeljuju za projekte koji e zapo eti nakon odobrenja potpore s rokom zavraetka najkasnije do 30.6. 2015. godine. Opravdani troakovi priznavati e se samo za budua ulaganja na temelju prilo~enih kopija ponuda/predra una sa datumom ne starijim od datuma objave natje aja. 10. Postupak dodjele potpore 10.1. Sa ciljem utvrivanja opravdanosti dodjele potpora temeljem prijavljenih projekata, ministar gospodarstva osnovat e Povjerenstva za provedbu Operativnog programa koje e analizirati pristigle projekte te sukladno metodologiji iz to ke 6. utvrditi bodovnu rang listu prihvatljivosti prijavljenih projekata 10.2. Pravo na potporu u maksimalno dozvoljenom intenzitetu ostvariti e poduzetnici sukladno utvrenom redoslijedu s rang liste do kona nog utroaka sredstava predvienih po ovom natje aju. 10.3. Povjerenstva za provedbu Operativnog programa izradit e analizu opravdanih troakova za prihvaene projekte, te sukladno visini opravdanih troakova i pripadajueg intenziteta potpore uputiti prijedlog za dodjelu potpora ministru gospodarstva. Ministar gospodarstva donosi Odluku o odobrenju dr~avne potpore. 10.4. S poduzetnicima koji ostvare pravo na potporu Ministarstvo e potpisat ugovor o dodjeli sredstava potpore, a poduzetnici e na ime jamstva namjenskog troaenja dobivene potpore Ministarstvu dostaviti solemniziranu bjanko zadu~nicu ija je vrijednost 25% vea od iznosa dodijeljene potpore, nakon ega e uslijediti isplata potpore. 11. Prijava na natje aj 11.1. Prijava na natje aj mo~e se izvraiti isklju ivo putem on line aplikacije dostupne na stranici Ministarstva gospodarstva:  HYPERLINK "http://www.mingo.hr" www.mingo.hr 11.2. Mogunost pristupa aplikaciji prijavitelj ostvaruje registracijom preko prijavnog obrasca putem upisa e-mail adrese i OIB-a trgova kog druatva 11.3. Prijavni obrazac nakon ato je popunjen, otisnut i potpisan od odgovorne osobe potrebno je sa ostalom obveznom dokumentacijom iz to ke 12., putem poate ili osobnom dostaviti u Ministarstvo gospodarstva, Ulica grada Vukovara 78. Zagreb 10000, za naznakom  za natje aj 11.4. Osim prijavnog obrasca prijavitelj je du~an potpisati izjavu o nepostojanju duga prema zaposlenicima i obrazac izjave o dobivenim potporama 11.5. Prijavnu dokumentaciju, slo~enu redoslijedom navedenim u to ki 12. potrebno je uvezati u cjelinu. 12. Obvezna dokumentacija Za prijavu na natje aj potrebno je dostaviti slijedeu dokumentaciju: Prijavni obrazac (popunjen, otisnut i potpisan od odgovorne osobe) Bilancu stanja za 2011. godinu (obrazac POD-BIL) i Ra un dobiti i gubitka za 2011. godinu (Obrazac POD-RDG) s dodatnim podacima (obrazac POD-DOP)* Bilancu stanja za 2012. godinu (obrazac POD-BIL) i Ra un dobiti i gubitka za 2012. godinu (Obrazac POD-RDG) s dodatnim podacima (obrazac POD-DOP)* BON1* BON2/SOL2 prve banke  ne stariji od 30 dana, (original) BONPLUS (original)* Dokaz da nema dugovanja prema dr~avi ili da je isti reguliran Rjeaenjem Porezne uprave o obro noj otplati (Potvrda Porezne uprave, ne starija od 30 dana) s izjavom o urednom izvraenju obveza iz Rjeaenja (original) Potvrdu Ministarstva financija o izvraavanju obveze po kreditu od bivaeg fonda za razvoj i zapoaljavanje ako je prijavitelj korisnik predmetnog kredita Ispunjeni i potvreni R-Sm obrazac od REGOS-a, (stranica A) za zadnji izvjeatajni mjesec Popunjenu, otisnutu Izjavu s potpisom ovlaatene osobe da nema dugovanja prema zaposlenicima Godianji statisti ki izvjeataj Dr~avnog zavodu za statistiku za 2012. (obrazac IND-21/PRODCOM)* Obavijest o razvrstavanju poslovnog subjekta po NKD-u 2007. od Dr~avnog zavoda za statistiku,* Popunjenu, otisnutu Izjavu s potpisom odgovorne osobe o koriatenim dr~avnim potporama za razdoblje od 2011. do datuma podnoaenja prijave, Potvrdu HZMO-a o broju zaposlenih na dan 31.3. 2013.* ili na 30.6.2013.(original) PROJEKT izraen prema to ki 17. Ponude, predra uni 13. Rok za podnoaenje prijava na natje aj istje e 5. studenog 2013. godine 14. Nepravovremene i nepotpune prijave, te prijave koje ne zadovoljavaju uvjete iz ovog natje aja, nee se razmatrati. 15. Nedostavljanje nekog od dokumenata iz to ke 12. smatrat e se kao nepotpuna prijava. 16. Ministarstvo pridr~ava pravo izmjene i poniatenja natje aja te pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema podnositeljima prijave glede troakova sudjelovanja u natje ajnom postupku. Za sve dodatne informacije mo~ete se obratiti Sektoru za ja anje konkurentnosti industrije na telefone: 01/610 69 67 , 01/610 97 35, 01/610 69 52 17. Preporu eni sa~etak projekta ulaganja NAZIV PROJEKTA :  1. INFORMACIJE O PODUZETNIKU  INVESTITORU 2. PREDMET POSLOVANJA INVESTITORA 3. POSTOJEA IMOVINA INVESTITORA 4. ANALIZA DOSADA`NJEG FINANCIJSKOG POSLOVANJA 5. OCJENA RAZVOJNIH MOGUNOSTI ULAGATELJA 6. ANALIZA TR}I`TA 6.1 Tr~iate nabave 6.2 Tr~iate prodaje 6.3 Sa~etak analize tr~iata i procjena ostvarenja prihoda 7. DINAMIKA i STRUKTURA ZAPOSLENIH 7.1 Analiza potrebnih kadrova 7.2 Prora un godianjih bruto plaa 8. TEHNI KI ELEMENTI ULAGANJA 8.1 Opis tehni ko-tehnoloakog procesa 8.2Utroaak sirovina, materijala i energenata 8.3Tehni ka struktura ulaganja 9. LOKACIJA 10. ZA`TITA OVJEKOVE OKOLINE 11. DINAMIKA REALIZACIJE ULAGANJA 12. EKONOMSKO-FINANCIJSKA ANALIZA 12.1 Ulaganje u osnovna sredstva 12.2Prora un potrebnih obrtnih sredstava bez projekta ulaganja 12.3 Prora un potrebnih obrtnih sredstava sa projektom ulaganja 12.4 Izvori financiranja i kreditni uvjeti 12.5 Projekcija ra una dobiti i gubitka po godinama za razdoblje 2014.  2018. (minimalni pokazatelji koje projekcija treba sadr~avati su: poslovni prihodi, poslovni rashodi, ukupni prihodi, ukupni rashodi, amortizacija, bruto troakovi osoblja , te prosje an broj zaposlenih za svaku godinu pojedina no) 12.6 Poslovni plan kod velikih poduzetnika mora sadr~avati i analizu odr~ivosti prijavljenog projekta sa i bez potpore 13. ZAKLJU AK KLASA: 310-01/13-02/148 URBROJ: 526-03-01-01/1-13-9 Zagreb, 14. listopad 2013. MINISTAR Ivan Vrdoljak  1. mali poduzetnici su poduzetnici koji zapoaljavaju < od 50 zaposlenih i imaju ukupan prihod ili aktivu d" 10 mil. , Srednji poduzetnici su poduzetnici koji zadovoljavaju jedan ili viae od navedenih kriterija: < 250 zaposlenih, godianji prihod < od 50 mil. i/ili aktivu < od 43 mil 2. Veliki poduzetnici su poduzetnici izuzeti iz to ke 1.  Odnosi se na poduzetnike koji proizvode plovila vea od 100BRT koji se koriste za prijevoz putnika i/ili robe  Preporu a se provjera izvraenja obveza po ranijim potporama prije javljanja na ovaj natje aj  Dokumentaciju ozna enu zvjezdicom (*) nije potrebno dostaviti ako je ista dostavljena u sklopu poniatenog natje aja iz svibnja o.g.     @.0hj<>vẍΈЈ҈Ԉֈn$P^`Pa$gd_$n<^n`@BHJLx|҇.ʈпп~m~\~K~m~ h[h=pCJOJQJ^JaJ h[hRCJOJQJ^JaJ h[h o.CJOJQJ^JaJ h[h_CJOJQJ^JaJ h[hdCJOJQJ^JaJ h<'hRCJOJQJ^JaJh o.CJOJQJ^JaJ h<'hBCJOJQJ^JaJ h<'hdCJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJh,:CJOJQJ^JaJʈ̈ֈnpxz&,.08:؎ڎ܎ގܓޓϾzizXXϾ h<'hBCJOJQJ^JaJ h[hRCJOJQJ^JaJ h[h_CJOJQJ^JaJ h<'hdCJOJQJ^JaJ h<'hhqCJOJQJ^JaJ h<'hRCJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJ h<'h_h<'h_5OJQJ^Jh[CJOJQJ^JaJh_CJOJQJ^JaJnpڊދ*,֎؎ܓޓZ\Ҙ$P^`Pa$gd_ $^a$gdk$^`a$gdk$n<^n`^vxz|ƿ~~seWeF h<'hCJOJQJ^JaJh<'h_5OJQJ^Jh<'hX5OJQJ^Jh-Ho5OJQJ^J h[h)CJOJQJ^JaJ h[hCJOJQJ^JaJhCJOJQJ^JaJ h<'hvCJOJQJ^JaJ h<'hM( h<'h_ h<'hhqCJOJQJ^JaJ h<'hBCJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJ  Rj$&ءڡ○udSBS h-hfPCJOJQJ^JaJ h-hhCJOJQJ^JaJ h<'hBCJOJQJ^JaJ h<'hCJOJQJ^JaJ$h<'h/0JCJOJQJ^JaJ)jh<'h/CJOJQJU^JaJ h<'hOCJOJQJ^JaJ h<'h/CJOJQJ^JaJh<'CJOJQJ^JaJ h<'hRCJOJQJ^JaJ h<'hXCJOJQJ^JaJڡBDFHJLVXdjnp8:pr○{jYH77H7 h<'h8fCJOJQJ^JaJ h<'helCJOJQJ^JaJ h])h7/CJOJQJ^JaJ h<'hCJOJQJ^JaJ h<'hBCJOJQJ^JaJ h<'hCJOJQJ^JaJ h<'hG4CJOJQJ^JaJ h<'hhCJOJQJ^JaJh-CJOJQJ^JaJ h-h)CJOJQJ^JaJ h-hhCJOJQJ^JaJ h-h-CJOJQJ^JaJrt~ؤ@BN^ͼxfUD3 h])hBCJOJQJ^JaJ h])hCJOJQJ^JaJ h])hOCJOJQJ^JaJ# *hqhelCJOJQJ^JaJ hfPh7/CJOJQJ^JaJ hfPhfPCJOJQJ^JaJ hfPh<'CJOJQJ^JaJ hfPhOCJOJQJ^JaJ hfPhelCJOJQJ^JaJ h<'hRCJOJQJ^JaJ h<'hOCJOJQJ^JaJ h<'hBCJOJQJ^JaJ֥(,.0jlnprtvx﫝{jYK=h])h_5OJQJ^Jh<'hX5OJQJ^J h<'hXCJOJQJ^JaJ h<'h/CJOJQJ^JaJ h<'hhCJOJQJ^JaJ h<'h8fCJOJQJ^JaJh`''CJOJQJ^JaJ h])h7/CJOJQJ^JaJ h])hICJOJQJ^JaJ h])hRCJOJQJ^JaJ h])helCJOJQJ^JaJ h])h8fCJOJQJ^JaJtv>@Ƨ hJ$ & F^`a$gd_$ & F ^`a$gd_ & F^`gd_ $^a$gd_$P^`Pa$gd_ $h`ha$gd/$n<^n`&CJOJQJ^JaJ#h<'h_5CJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJ#h<'h>&5CJOJQJ^JaJrҮ¯į(*<>ﻩtcRDh_CJOJQJ^JaJ h<'hEQCJOJQJ^JaJ hWzhEQCJOJQJ^JaJ hWzh-yCJOJQJ^JaJ#hWzh-y5CJOJQJ^JaJ#hWzh_5CJOJQJ^JaJ#h<'h_5CJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJ# *hWzh_CJOJQJ^JaJ hWzh(CJOJQJ^JaJ hWzh_CJOJQJ^JaJJƯ>DF46^gd(7$W^`Wa$gd^gd_ ^`gd(7 $^a$gd_$ & F^`a$gdq$ & F^`a$gd_$ & F^`a$gdWz>lz|~￱raO=#hXNhWz5CJOJQJ^JaJ#hXNhXN5CJOJQJ^JaJ hWzh_CJOJQJ^JaJ hWzhiCJOJQJ^JaJhiCJOJQJ^JaJ#hWzh_5CJOJQJ^JaJhWzh])5OJQJ^JhWzh_5OJQJ^J h<'h_CJOJQJ^JaJhqCJOJQJ^JaJ h])hqCJOJQJ^JaJ h<'hqCJOJQJ^JaJ&24@DFHJL2468:<ܶ :TʼʯʈsʡaSShi{CJOJQJ^JaJ#h`''h(75CJOJQJ^JaJhXNCJOJQJ^JaJ h<'h_h<'h_CJaJh`''h])5OJQJ^Jh`''h_5OJQJ^Jh<'h_OJQJ^JhlCJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJ#hWzh_5CJOJQJ^JaJ#hWzhl5CJOJQJ^JaJ^ "$If^"gd`''$a$gd_ $^a$gd_$P^`Pa$gdi{$V]^`Va$gd}`$W^`Wa$gd G TV^dfjlp "$(*,򦕎rdVEVEV hh CJOJQJ^JaJh CJOJQJ^JaJh?CJOJQJ^JaJh>&h])5OJQJ^Jh>&h_5OJQJ^J h<'h_ h<'h_CJOJQJ^JaJ hh}`CJOJQJ^JaJht>CJOJQJ^JaJh}`CJOJQJ^JaJ hG5h}`CJOJQJ^JaJhi{CJOJQJ^JaJh=CJOJQJ^JaJ "һ*ܿvi`^gd6% ^gd6% gd ^gd $^a$gd_gkd$$Ifl*%e" t0644 la1 ,~Ƹʸ̸θ nrtvƹʹ̹46\`np<>λлһԻػڻܻ "|~(*.468LPRTнԽֽؽ$&6v hvh CJOJQJ^JaJh CJOJQJ^JaJh CJOJQJ^JaJ hh CJOJQJ^JaJLڿܿ>TVXFHh᠎}lZlL>h CJOJQJ^JaJhlCJOJQJ^JaJ#hWzhl>*CJOJQJ^JaJ hWzhlCJOJQJ^JaJ hWzh CJOJQJ^JaJ#hWzh$@>*CJOJQJ^JaJ#hWzh >*CJOJQJ^JaJh 5CJOJQJ^JaJ#h h 5CJOJQJ^JaJh6%CJOJQJ^JaJh CJOJQJ^JaJ hvh CJOJQJ^JaJVXFHdfhjlnp&(*,h^hgd_^gd_ $^a$gd_ $^a$gd_ $^a$gd $W^`Wa$gd6% ^gd +^`+gd6%h|$&*,dv±Єr^SH@<h_h_B*phTh[h_B*phThN?h_B*phT&jhN?h_0JB*U^JphT#hlh_5CJOJQJ^JaJ hlh~CJOJQJ^JaJh_CJOJQJ^JaJhY{eCJOJQJ^JaJ hlh_CJOJQJ^JaJh~CJOJQJ^JaJhWzCJOJQJ^JaJ h<'hkCJOJQJ^JaJ h<'h_CJOJQJ^JaJ,.vxj*:<@BFHLNRTVX  7^gdhq  ^gd=< P^`Pgd_ ^`gd_^gd_8^8gd_hjl(*,.xz8:<>BDHJNPVXɾݥxtltltltlt[ hlh_CJOJQJ^JaJjhKy\UhKy\ hRh_5B*CJaJphTh h_B*phT hhqh_5B*CJaJphT1jhhqh_0J5B*CJU^JaJphThxh_B*phT&jhxh_0JB*U^JphTh_h[h_B*phT&jh[h_0JB*U^JphT(/ =!"#$% vDdL ?j  FA?Picture 1b0n򾹛MzD0n0n򾹛MzPNG  IHDR]xrigAMA pHYs-/-49J_IDATxk*F?o̎`M&Y#- 1y貺DEEL@)anCyit 6<4!#jnyjk !ڄޤj/ӄɮ-n6%3vVH+(JyY*2Jͭ6`W>AK}5`S6LjUV˫f}/7MoI8lj\E{gBwZnŠpcSre1:k:T "rHe7gATԔ?HNw4&|p2^@Ŭ0y}ŋ'zF1;R~:A]* oJi{Rl)sbkfe,ƿV`>-2N۞YLFing$KLx~4zšKcϐ襒;Hdˣ"T9,릩ys#7WYENyZ_l$tRt1( %DWVJ= Q=.LIM2)uaAz/ASWmt2% ihf1Y}6I$(oL"i@ sK d~܁MIqj3$O*ʭ?n!^L.鏗B/ uT5Ii\sݻ2hC: D5/b>I\&UPʅ&QV)^02iҴq9+/ RZ_q /E^n==CbgH94"D}dcW#)3E)y#^x x/Ah}K6}¸rsq#gj} `9:{~|.zl:g9x~t[ )&^*B*ph4OB4 2}tekstdd[$\$D@RD 2} List Paragraph ^m$d^bd 2} Normal (Web)dd[$\$!B*CJOJQJaJnHphffftH>@r> 2}0 Footnote TextCJaJ@&@@ 2}0Footnote ReferenceH*2X@2 _@Emphasis 6]^J@@ _0Footnote Text ChartHtOt _t-9-8/ & F Pdd[$\$^`P CJOJPJQJ^JaJnHtHPK![Content_Types].xmlj0Eжr(΢Iw},-j4 wP-t#bΙ{UTU^hd}㨫)*1P' ^W0)T9<l#$yi};~@(Hu* Dנz/0ǰ $ X3aZ,D0j~3߶b~i>3\`?/[G\!-Rk.sԻ..a濭?PK!֧6 _rels/.relsj0 }Q%v/C/}(h"O = C?hv=Ʌ%[xp{۵_Pѣ<1H0ORBdJE4b$q_6LR7`0̞O,En7Lib/SeеPK!kytheme/theme/themeManager.xml M @}w7c(EbˮCAǠҟ7՛K Y, e.|,H,lxɴIsQ}#Ր ֵ+!,^$j=GW)E+& 8PK!Ptheme/theme/theme1.xmlYOo6w toc'vuر-MniP@I}úama[إ4:lЯGRX^6؊>$ !)O^rC$y@/yH*񄴽)޵߻UDb`}"qۋJחX^)I`nEp)liV[]1M<OP6r=zgbIguSebORD۫qu gZo~ٺlAplxpT0+[}`jzAV2Fi@qv֬5\|ʜ̭NleXdsjcs7f W+Ն7`g ȘJj|h(KD- dXiJ؇(x$( :;˹! I_TS 1?E??ZBΪmU/?~xY'y5g&΋/ɋ>GMGeD3Vq%'#q$8K)fw9:ĵ x}rxwr:\TZaG*y8IjbRc|XŻǿI u3KGnD1NIBs RuK>V.EL+M2#'fi ~V vl{u8zH *:(W☕ ~JTe\O*tHGHY}KNP*ݾ˦TѼ9/#A7qZ$*c?qUnwN%Oi4 =3ڗP 1Pm \\9Mؓ2aD];Yt\[x]}Wr|]g- eW )6-rCSj id DЇAΜIqbJ#x꺃 6k#ASh&ʌt(Q%p%m&]caSl=X\P1Mh9MVdDAaVB[݈fJíP|8 քAV^f Hn- "d>znNJ ة>b&2vKyϼD:,AGm\nziÙ.uχYC6OMf3or$5NHT[XF64T,ќM0E)`#5XY`פ;%1U٥m;R>QD DcpU'&LE/pm%]8firS4d 7y\`JnίI R3U~7+׸#m qBiDi*L69mY&iHE=(K&N!V.KeLDĕ{D vEꦚdeNƟe(MN9ߜR6&3(a/DUz<{ˊYȳV)9Z[4^n5!J?Q3eBoCM m<.vpIYfZY_p[=al-Y}Nc͙ŋ4vfavl'SA8|*u{-ߟ0%M07%<ҍPK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 +_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!Ptheme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] :Lb2L   :DV$h'*,07vGnNHʈڡrxr>T,hX+./12468:<>?ghjlmnoprstvwy{|~r$(/T4G@nҘJ,X,-03579;=fikquxz}H7j7w7LX8@0(  B S  ? _Toc514527602LQILwxyz}~2fx8d  0 8 > G Q ^ +8:=?I[",- )J|:Ep#iG%%&&&&'' ) )))),)0))))*****++7+_++`--;0J0O00J1O11111111 222Z5_5`555555555 66E6F6J6N6Y6]6666999:: ;;;;;; <<<<7<==@%@+@,@/@0@7@A@D@E@I@J@M@c@z@@@@@@@@@AhABIBsBBBBBBBBBC.C2CRCVCuCyCCCCCCCCC DDD'D`DfDDDDDDDDDDDDE-E:EcEqEEEEEEEEEEEEF FF*F8FIFTFjFpFFFFFFFGGGG-G.G/G9GGGGGGG HH7H:HDHFHHHHHHHHHIRIIwJL L LLLLLLLLL78]buw2668de{|   5 6 &+7:')bd/1^b}[]SU79TV (,hk15NQgk>A'/GN!!##5#9#B%G%&&r(z((() ))) ****T+Z+++[,d,,,--Y.^.00001122W3[344V5Z56666y7|788&9)999(:*:D:G:::::d;e;;;;;8<9<L<M<"=#===>>q>r>>>0?1??? @@.@/@A@D@@@A AcAdAB$BBBBBBCCC`DcDDDEEEFiFkFFF5G9GHHHHHHHHHHI!I)IDIQIRITIvJzJJJ#K'KKK L LLLLLLLLLx8d   Q Q '* **++66>>xC""T+Z+2 2 2266777778[9d99999*:*:::"=============>0?1? @A@w@y@@@>xC""T+Z+2 2 2266777778[9d99999*:*:::"=============>0?1? @A@w@y@@@Q D]>5% ,j h#@(*fK"3(L >0&\b?&c3@# U#A9@6lKp*2BOVpn_,~Rp~yN@zγP^^`o()^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L. 8^8`OJQJo(- ^`OJQJo(o  ^ `OJQJo(  ^ `OJQJo( x^x`OJQJo(o H^H`OJQJo( ^`OJQJo( ^`OJQJo(o ^`OJQJo( ^`OJQJo( ^`OJQJo(o  ^ `OJQJo( X^X`OJQJo( (^(`OJQJo(o ^`OJQJo( ^`OJQJo( ^`OJQJo(o h^h`OJQJo( P^`PhH @@^@`hH. 0^`0hH.. ``^``hH... ^`hH .... ^`hH ..... ^`hH ......  `^``hH.......  00^0`hH........^`o()^`o(.pLp^p`L.@ @ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PLP^P`L.0^`0^J.0^`0^J.p0p^p`0^J.@ 0@ ^@ `0^J.0^`0^J.0^`0^J.0^`0^J.0^`0^J.P0P^P`0^J.\^`\o(\^`\o(.0^`0o(..0^`0o(... 88^8`o( .... 88^8`o( ..... `^``o( ...... `^``o(....... ^`o(........^`o(() ^`hH. pLp^p`LhH. @ @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH. ^`OJQJo(- ~ ^~ `OJQJo(o N^N`OJQJo( ^`OJQJo( ^`OJQJo(o ^`OJQJo( ^`OJQJo( ^^^`OJQJo(o .^.`OJQJo( ^`OJQJo(- ^`OJQJo(o p^p`OJQJo( @ ^@ `OJQJo( ^`OJQJo(o ^`OJQJo( ^`OJQJo( ^`OJQJo(o P^P`OJQJo( ^` Article . 8^` Section .P^`P()`p`^``p()P^`P)P^`P)^`)P^`P.0p0^0`p.h DD^D`hH)h   ^ `hH.h  L ^ `LhH.h ^`hH.h ^`hH.h TLT^T`LhH.h $$^$`hH.h ^`hH.h L^`LhH. *^*`OJQJo(-  ^ `OJQJo(o  ^ `OJQJo( ^`OJQJo( j^j`OJQJo(o :^:`OJQJo(  ^ `OJQJo( ^`OJQJo(o ^`OJQJo( 8^8`OJQJo(- ^`OJQJo(o  ^ `OJQJo(  ^ `OJQJo( x^x`OJQJo(o H^H`OJQJo( ^`OJQJo( ^`OJQJo(o ^`OJQJo( h^`OJPJQJ^Jo(-^`OJQJ^Jo(o pp^p`OJQJo( @ @ ^@ `OJQJo(^`OJQJ^Jo(o ^`OJQJo( ^`OJQJo(^`OJQJ^Jo(o PP^P`OJQJo(h^`OJPJQJ^Jo(-^`OJQJ^Jo(o p^p`OJQJo( @ ^@ `OJQJo(^`OJQJ^Jo(o ^`OJQJo( ^`OJQJo(^`OJQJ^Jo(o P^P`OJQJo(h^`OJQJo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHoh^ ^^ `OJQJo(hHh.^.`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHhn^n`OJQJ^Jo(hHoh>^>`OJQJo(hHc3@,j n_p~yN=.K"3@(U#A>5&\b?Q >2BO]6lK#@zB          f;t        B B 6N         B B B        PB RMS?i{(It>[_-y?d\qy6%v`%m%>&`''<')U)])f*5,mC,v,=- o.% 0~0oq4G5v/7@$@ B_ErMF G`LfPEQIHRTUn&ZKy\[_l)0O h7N8f~hY$~E GsRhi@R /NIN(71YajkH7/vhi"~VRITI@ &Lhh hhhhh&h0h2h4h8h>hUnknown G*Ax Times New Roman5Symbol3. *Cx ArialI. ??Arial Unicode MSG5  jMS Mincho-3 fg7. [ @Verdana;(SimSun[SO?= *Cx Courier New;WingdingsA$BCambria Math"hegu' a> % a> %!r4d-I-I 3qXR ?2}2! xxMINGOHrvojeP            Oh+'0h   $ 0 <HPX`MINGONormalHrvoje17Microsoft Office Word@R=@ .5G@[@  a>՜.+,D՜.+,8 hp  The Collective%-I  Title 8@ _PID_HLINKSAdhttp://www.mingo.hr/0  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~Root Entry Fjb Data 1TablecWordDocument *SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8MsoDataStoreXX `\ YTBUP1==2XX `\ Item  PropertiesUCompObj y   F'Microsoft Office Word 97-2003 Document MSWordDocWord.Document.89q