Biovitalis - kvalitetom do poslovne uspješnosti
Poslovna priča tvrtke Biovitalis započela je u Turčinu pokraj Varaždina još 1996. godine, kada je Đurđica Zagorec ponudila tržištu prve prirodne proizvode za zdravlje i ljepotu. Ljubav prema fitofarmaciji, ali i poduzetništvu, prenijela je i na svoju kćer, magistru farmacije Ivanu Zagorec Kolednjak, koja je preuzela vođenje ove kompanije. Mnogi stoga upravo ovu tvrtku ističu kao odličan primjer ženskog i obiteljskog poduzetništva, koja uspješno posluje u vrlo kompetitivnoj industriji proizvodnje kozmetičkih i farmaceutskih proizvoda te dodataka prehrani.
Njihovo poslovanje certificirano je u skladu s Dobrom proizvođačkom praksom za kozmetičke proizvode (ISO 22716:2008) te sa zahtjevima HACCP-a za proizvodnju dodataka prehrani. Oba certifikata dodijelila im je međunarodna tvrtka DNV GL, kako bi njihovo poslovanje bilo usklađeno sa smjernicama koje jamče kvalitetu i sigurnost kozmetičkih proizvoda i dodataka prehrani. Ova tvrtka ima tri proizvodnje linije: tekuće dodatke prehrani za djecu i odrasle, proizvode za probleme s kožom te prirodnu kozmetiku za lice i tijelo.
Nedavno su završili veliki investicijski projekt koji je rezultirao novim modernim i suvremeno opremljenim pogonom. Njegova ukupna vrijednost gotovo je šest milijuna kuna, a 45 posto sufinanciran je iz europskih fondova bespovratnim sredstvima.
"Nova je tvornica, s obzirom da je rasla potražnja za Biovitalisovim proizvodima, bila više nego potrebna. Duboko vjerujem da smo uspješnom realizacijom ove investicije osigurali svu potrebnu infrastrukturu za sljedećih minimalno 10 godina", rekao je Kolednjak te istaknuo kako trenutačno imaju 12 zaposlenika kojima se trude omogućiti ostvarenje njihovih ambicija te ravnotežu poslovnog i privatnog života.
Realizacija investicije u novi proizvodni pogon osigurala je veće proizvodne kapacitete koji će podržati strateške planove tvrtke za širenje vlastitog asortimana, koji se prodaje isključivo u ljekarnama pod brandom Biovitalis, ali i podržati mogućnost širenja na nova strana tržišta. Proizvodi se, uz Hrvatsku, prodaju u Bosni i Hercegovini, Makedoniji te Crnoj Gori, a u tijeku su pregovori za njihov plasman i na nova tržišta, poput Slovenije i Austrije.
Izvor: Privredni vjesnik