Deset zlatnih pravila za tvrtke koje planiraju izlazak na nova tržišta

Deset zlatnih pravila za tvrtke koje planiraju izlazak na nova tržišta
Hrvatski izvoz

Pristup većim tržištima, onima koja tek nastaju, ali i specijaliziranima, na kojima su proizvodi ili usluge poduzeća rijetki ili jedinstveni, sve je češći razlog zbog kojeg vlasnici i uprave razmišljaju o internacionalizaciji.

No uspostava međunarodne suradnje i partnerstva pretpostavlja osnovne vještine i uključuje ulaganje mnogo vremena i rada zaposlenih, a i dodatne troškove.

Donosimo stoga deset zlatnih pravila, upute za poduzeća koja misle nastupati na vanjskim tržištima:

1. Pronađite specifičnu nišu.

2. Budite konkurentni s proizvodom ili uslugom.

3. Prepoznajte glavna poduzeća (konkurente).

4. Budite čestiti i prilagodite se zemlji u kojoj želite poslovati.

5. Budite profesionalni i pravodobni.

6. Budite temeljiti.

7. Poštujte kulturne razlike.

8. Planirajte dugoročno.

9. Budite strpljivi.

10. Budite spremni uložiti velik novac iako nije zajamčeno da ćete uspjeti.

Izvor: Lider

Podijeli
0