Hrvatske prehrambene tvrtke na PLMA-inom sajmu u Amsterdamu

Na Međunarodnom sajmu World of Private Label, koji se u organizaciji Udruženja proizvođača privatnih robnih marki - PLMA održava u Amsterdamu, predstavlja se i devet hrvatskih tvrtki, izvijestili su u srijedu iz Hrvatske gospodarske komore (HGK).

HGK već deveti put organizira i sufinancira zajednički nastup svojih članica na prehrambenom dijelu sajma, a ove godine se predstavljaju Apimel, Hermes International, Naturala, Nutrifit FOOD, Orgula grupa, PIP, ZMH Horvat, Zvijezda plus i PIK Vrbovec plus.

"Imajući u vidu sve veći značaj robnih marki na EU tržištu, držimo World of Private Label jednim od ključnih sajamskih manifestacija za izvozni plasman proizvoda hrvatske prehrambene industrije, posebice kada se uzme u obzir brojnost i profil ključnih kupaca koji su prisutni svake godine na sajmu, kao i strukturu ponude hrvatske prehrambene industrije", kazala je direktorica Sektora za poljoprivredu HGK Jelena Đugum.

Iz HGK u priopćenju navode kako je sve veća popularnost privatnih robnih marki posljednjih godina dovela do njihova dosad neviđenog tržišnog udjela u cijelom svijetu.

Rezultati istraživanja koje je provela PLMA pokazuju kako privatna robna marka u 15 europskih zemalja čini više od 30 posto svih prodanih proizvoda, a u šest njihov udio je veći od 50 posto.

Direktor prodaje i nabave u Naturali Dejan Aleksić je kazao kako imaju vrlo dobra iskustva s ovim sajmom na kojem su ostvarili kontakte i dogovorili poslove s kupcima iz Kanade, Amerike i Bliskog Istoka, na koja kontinuirano već 10-ak godina plasiraju svoj kompot višnje te ekstra džemove. Ove godine, kako je naveo, predstavljaju nekoliko noviteta - domaći ajvar od pečene paprike te povrtni namazi od krastavca, cikle i maslina.

Tvrtka za proizvodnju i preradu meda i pčelinjih proizvoda Apimel na PLMA-om sajmu nastupa treći put, a i ove godine očekuju sklapanje novih poslova i širenje na nova tržišta.

Iz varaždinske tvrtke Hermes International su kazali kako su na sajmu da bi pokušali proširiti prodaju na području Europe jer je uvijek bolje za proizvodnju imati raznovrsnost tržišta.

Mesnoj industriji PIK Vrbovec plus ovo je treći puta da izlaže na sajmu, a kako je kazao direktor izvoza Darko Krmek, prijašnjih su godina ostvarili neke nove kontakte, sreli postojeće kupce te se upoznali s najnovijim trendovima pa takva očekivanja imaju i ove godine.

Na sajmu koji se održava 28. i 29 svibnja predstavlja se 2.900 izlagača iz 70 zemalja.

(Hina)

Podijeli
li
0