HTZ i Paramount promoviraju Hrvatsku na Times Squareu i CBS-u
Na Times Squareu u New Yorku počelo je prikazivanje promotivnih video spotova Hrvatske na velikim zaslonima, u sklopu zajedničke kampanje Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i medijske kuće Paramount, koja će trajati do kraja travnja. U 2023. godini je u Hrvatskoj 711 tisuća američkih turista ostvarilo više od dva milijuna noćenja.
Na Times Squareu u New Yorku počelo je prikazivanje promotivnih video spotova Hrvatske na velikim zaslonima, u sklopu zajedničke kampanje Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i medijske kuće Paramount, koja će trajati do kraja travnja, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.
Kampanja će se odvijati kroz razne aktivnosti, koje osim na Times Square uključuju i video prilog na televiziji CBS autorice Erice Olsen, dobitnice nagrade Emmy. Tu je i emitiranje kraćih promotivnih spotova na CBS-u te oglašavanje na streaming platformi Paramount.
Suradnja HTZ-a i medijskog koglomeata Paramount uz ostalo uključuje produkciju tzv. tailor-made priloga "Destination Travel" pod vodstvom Erice Olsen, odnosno emitiranje tog priloga na televiziji CBS.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić je istaknuo SAD kao "najvažnije daleko tržište" za hrvatski turizam, s kojeg ostvaruje i najveći promet. "Provođenje ciljanih promotivnih aktivnosti od strateškog je značaja u daljnjoj izgradnji pozicije Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih inozemnih destinacija Amerikanaca. Aktivnosti koje ćemo provoditi na najgledanijim televizijskim kanalima u Americi i na najpoznatijem svjetskom trgu, kao i suradnja s Paramountom, sigurno će doprinijeti ostvarenju navedenih ciljeva", dodao je Staničić, iznoseći da je 711 tisuća američkih turista u 2023. u Hrvatskoj ostvarilo više od dva milijuna noćenja.
(Hina)