Infinum planira rast i širi poslovanje
Jedna od vodećih domaćih IT tvrtki Infinum nastavlja širenje na nova tržišta te otvara ured u Podgorici, a u ovoj godini očekuje rast od 25 posto, kaže za Hinu operativni direktor Infinuma Nikola Kapraljević.
"Globalni kaos uzrokovan koronavirusom obilježio je 2020., no unatoč poteškoćama, ljudi su pronašli put naprijed i tehnologija je u tome imala ključnu ulogu, pa smo i mi veliki dio te godine proveli razvijajući neke nove procese, alate i sustave. Nastavili smo suradnju s većinom klijenata, a naši timovi imaju priliku raditi na zanimljivim i inovativnim rješenjima u zdravstvu, obrazovanju, obnovljivim izvorima energije, financijama, pa čak i glazbi", kaže Kapraljević.
U 2020. su, kako otkriva, ostvarili prihod od oko 100 milijuna kuna, što je bilo 22 posto više nego u 2019., a nastavak rasta očekuju i u 2021. "Želja nam je da Infinum ove godine nastavi trend rasta s dodatnih 25 posto. Kada pridodamo dva sestrinska poduzeća, Porsche Digital Croatia i Productive, računamo da će zajednički prihod u 2021. iznositi 150 do 160 milijuna kuna", iznosi Kapraljević.
Naglašavajući da su za takve rezultate i uspjehe najviše zaslužni zaposlenici, kaže da ih trenutno imaju više od 350, a da ih je samo u 2021. u Infinum došlo više od 70 novih, što će, vjeruju, do kraja godine zaokružiti na njih 100. Oko zaposlenih, Kapraljević naglašava da su uz urede u Hrvatskoj (u Zagrebu i Varaždinu), Sloveniji i New Yorku, okupili i kvalitetan tim u Crnoj Gori sa 15 ljudi, te da trenutno rade i na projektiranju većeg ureda u Podgorici, jer na tom tržištu vide veliki potencijal.
"Najnoviji projekt je proširenje Infinuma na Crnu Goru, gdje u iduće dvije godine planiramo rasti na nekih 60-ak ljudi, koji će većinom biti fokusirani na razvoj, a nešto manje na dizajn softvera. Crna Gora ima odlične tehničke fakultete i visoko-obrazovane ljude, i tu u zapošljavanje u iduće dvije godine planiramo investiciju od oko 3 milijuna eura", najavljuje operativni direktor Infinuma.
Uz Crnu Goru, aktivno rade i na razvoju brenda u zapadnoj Europi te ekspanziji na tržištu Velike Britanije, čemu dodaje i da "na oku držimo i razne razvojne centre po Europi gdje planiramo etablirati Infinum kao kvalitetnog partnera za razvoj digitalnih proizvoda".
"Infinum je danas globalna kompanija i većina naših klijenata je u zapadnoj Europi ili SAD-u, a proizvode i tehnologije na kojima radimo koriste milijuni korisnika diljem svijeta. To je nešto što zaista veseli, ali mislim i da motivira ljude", kaže Kapraljević. Stabilno nastavljaju širiti poslovanje i u SAD-u, gdje povećavaju tim u New Yorku i otvaraju suradnje sa zanimljivim kompanijama, pri čemu izdvaja Identiv, 'cybersecurity' tvrtku koja je izlistana na tamošnjoj burzi NASDAQ i bavi se naprednim rješenjima u području RFID i NFC tehnologija, kao i nove suradnje s kompanijama Warner Bros Games, KPMG i PwC.
Sretni su što su ovog ljeta mogli održati svoju Infinum akademiju, za koju se prijavilo 500 ljudi, a od 115 upisanih studenata završilo ih je 72, kojima su u rujnu dodijelili diplome, a najboljima i ponude za posao.
Osim organskog rasta u idućem razdoblju planiraju određeni dio rasta ostvariti i putem akvizicija, pri čemu ne isključuju da će trebati vanjsko financiranje, što u ovom trenutku nije slučaj, a nastavit će ulagati i u zanimljive projekte, kao što je to prošle godine bilo u P3 projektm Rimac automobila.
Kako su prije točno godinu dana, u rujnu 2020. u Infinumu zaključili partnerstvo s Porscheom i otvorili novu tvrtku Porsche Digital Croatia, Kapraljević naglašava da prvi rođendan te tvrtke slave na najljepši mogući način - tvrtka raste i razvija se brzo i kvalitetno, stalno zapošljava talentirane ljude i radi na zanimljivim projektima s njih trenutno gotovo 50 zaposlenih.
Otkriva i da u toj tvrtki trenutno razvijaju mobilnu aplikaciju za kontrolu funkcionalnosti i nadzor automobila, kao i na razvoju platforme putem koje se Porsche može uzeti u kratkoročni ili dugoročni najam.
"Osim ovih projekata, u poslovnim planovima je i zajedničko istraživanje novih poslovnih modela brenda Porsche, ali i drugih, poput VW-a. Planirani prihod tvrtke u 2021. je 20-ak milijuna kuna, namjeravamo i zaposliti dodatnih 40-ak ljudi u idućih godinu dana te dalje širiti portfolio proizvoda u smjeru analitike, strojnog učenja i razvoja digitalnih platformi unutar Porsche ekosistema", zaključuje Kapraljević, poručujući i mladima da se u Hrvatskoj može živjeti i raditi, da rade sve što vole mladi i da se zaposle u IT-u!
Izvor: HINA