ITB: Osječki Pointers izrađuje virtualni vodič za Južnu Afriku
Osječki Pointers, prvi hrvatski startup koji se predstavlja na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu, bilježi veliko zanimanje iz brojnih zemalja, a za Južnu Afriku izrađuje virtualni vodič u tehnologiji VR 360°, doznaje se na ITB-u od Pointersova direktora i vlasnika Krunoslava Weinperta.
Do sada su tako obradili nekoliko hrvatskih destinacija (Krk, Pag, Hvar, Split-Trogir-Omiš), ali ne i ukupno Hrvatsku, što bi, kako kaže Weinpert, vrlo rado učinili, ali još čekaju suradnju s Hrvatskom turističkom zajednicom.
Na ITB-u se predstavljaju na malom štandu u tehnološkom paviljonu (eTravel) koji svake godine ima sve više izlagača zbog rastuće digitalizacije turističkog poslovanja, te su ujedno prva IT tvrtka koja se predstavila na toj burzi.
"Vidimo veliko zanimanje za naš proizvod, stalno imamo sastanke sa zainteresiranima koji nam dolaze na štand iz Indije, Turske, Danske, Švicarke, Njemačke, Floride, Slovenije i drugih zemalja, a kako već radimo s Južnom Afrikom otvara nam se i tržište drugih afričkih zemalja, poput Gane i Angole s kojima dogovaramo suradnju", kazao je Weinpert.
S obzirom da se tom tehnologijom i VR vodičima postiže bolja vidljivost destinacije na internetskim platformama, kaže da ga ne čudi što to mnoge u turizmu zanima, pa je tako i s Južnom Afrikom s kojom su u veljači ove godine počeli i konkretnu suradnju te je Weinpert od tamo i stigao u Berlin s partnerom Siphom Dhalidhlaom, koji je kao privatni investitor u to uložio, kako je sam kazao, velik novac.
"Kada smo sasvim slučajno otkrili što i kako radi Pointers u Hrvatskoj, odlučili smo ih odmah angažirati da to isto rade i za Južnu Afriku u kojoj nas oko toga čeka veliki posao od nekoliko mjeseci, ali to nam treba i za to smo dobili podršku od naših turističkih dužnosnika", istaknuo je Dhladhla koji je otvorio tvrtku Pointers South Africa.
U izradu aplikacije i razvoj posla oko izrade virtualnih vodiča po VR tehnologiji Pointers je, po Weinpertovim riječima, do sada uložio više milijuna kuna vlastitih sredstava, a sve što zaradi dodatno investira. Zapošljava desetak ljudi, a još ih 30-ak za njih radi izvan tvrtke, po potrebi i više, kada 'skeniraju' neku destinaciju.
Izvor: HINA