JGL širi poslovanje u EU, Bliski Istok, jugoistočnu Aziju i Južnu Koreju
Riječka farmaceutska kompanija JGL d.d. od početka godine potpisala je ugovore o distribuciji svojih robnih marki u Španjolskoj, zemljama Bliskog Istoka i jugoistočne Azije, te memorandum o suradnji s respektabilnom južnokorejskom tvrtkom.
„Tržište zemalja Europske unije postalo je prošireno domaće tržište za našu tvrtku.“, izjavila je Dunja Siuc Valković, direktorica Globalnog upravljanja razvojem poslovanja JGL-a d.d.. „Riječ je o vrlo zasićenom tržištu, no dobro probrani i cjenovno konkurentni proizvodi s dodanom vrijednošću i dalje imaju mjesta na takvim tržištima“, pojasnila je.
Budući da to nije jedini iskorak na strana tržišta koji je JGL d.d. učinio ove godine, ova domaća farmaceutska kompanija iznova potvrđuje svoju dugoročnu usmjerenost na rast na izvoznim tržištima. Prilikom prošlomjesečnog posjeta zemljama regije ASEAN, predstavnici tvrtke u Južnoj Koreji potpisali su memorandum o suradnji s etabliranom kompanijom Jeil Pharmaceutical koji je temelj budućeg plasmana robnih marki i B2B modela suradnje između dviju kompanija.
„Južnokorejsko farmaceutsko tržište vrijedno je dvadesetak milijardi dolara, a JGL je prepoznat kao EU kompanija s velikim mogućnostima u tehnološkoj platformi sterilnih otopina. Uz Jeil Pharmaceutical, pregovaramo sa šest kompanija o mogućoj dvosmjernoj suradnji koja bi uključivala projekte zajedničkog razvoja i transfera znanja, kao i moguću proizvodnju asortimana korejskih partnera za europsko tržište u našim proizvodnim pogonima.“
Nadalje, riječka tvrtka u jugoistočnoj Aziji nedavno je potpisala nove ugovore za plasman Aqua Maris proizvoda na tržištima Vijetnama, Indonezije, Singapura, Tajlanda, Malezije, Filipina i Tajvana. Na tržištu Bliskog istoka i Sjeverne Afrike, odnosno u MENA regiji, započete su suradnje za portfelje nazalnih sprejeva i oftalmoloških proizvoda, a nedavno je ostvaren i prvi izvoz u Ujedinjene Arapske Emirate. Prodaja će se tijekom sljedeća dva tromjesečja početi realizirati i u Saudijskoj Arabiji, Iraku i ostalim zemljama Perzijskog zaljeva.
Glavni ciljevi ove domaće farmaceutske tvrtke su daljnja internacionalizacija poslovanja na ciljanim regijama, povećanje prihoda postojećim i novim proizvodima te potpuna utilizacija tehnologije, pojašnjava Dunja Siuc Valković.
„Imamo snage samostalno realizirati postavljene strateške ciljeve, poštujući pri tome postulate održivog rasta i razvoja. U tržišnom okruženju u kojem poslujemo, potrebno je uviđati u čemu smo bolji ili lošiji od konkurenata i osvijestiti što moramo mijenjati da bismo dugoročno opstali. Posebno nas veseli finalizacija druge faze našeg najvećeg investicijskog projekta Pharma Valley, izgradnja novog mikrobiološkog laboratorija. Projektom vrijednim 4,5 milijuna kuna zadovoljavamo visoke zahtjeve sustava kvalitete. Uz značajno osnaženu tehnološku platformu i ishođene certifikate koji su potvrda kvalitete naših proizvoda i poslovnih procesa, uvjereni smo da možemo prihvatiti nove izazove u poslovanju, realizirati različite modele suradnji s partnerima, što je preduvjet uspješne realizacije na globalnim tržištima.
Izvor: Poslovni dnevnik