Krenuli su sa svega nekoliko ljutih umaka, a danas osvajaju domaću i stranu publiku

Krenuli su sa svega nekoliko ljutih umaka, a danas osvajaju domaću i stranu publiku
Brend Volim ljuto

Domaći brend Volim ljuto kontinuiranim ulaganjem u poslovanje širi obiteljski biznis osvajajući i domaću i stranu publiku. Iako je korona kriza lagano usporila poslovanje i planove, i ove su godine povećali broj sadnica te očekuju veći urod. Priča je počela prije sedam godina otvaranjem obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva, a dvije godine kasnije otvorili su tvrtku za maloprodaju, veleprodaju i marketing brenda.

“Krajem prošle i početkom ove godine smo imali ulaganje u deset novih plastenika ukupne površine 1500 kvadrata. Planirali smo i završetak proširenja pogona za preradu, no to sada ide nešto sporije zbog situacije oko Covid-19 pandemije. Broj sadnica smo povećali, no ne značajno jer zbog novih plastenika očekujemo urod do čak 40 posto veći nego prošle godine. Znači, u pitanju je ista površina na kojoj imamo veći urod. Površina na kojoj danas uzgajamo je nešto ispod jednog hektara, a svi naši nasadi su pod plastenicima ili mrežama protiv tuče pa nećemo imati većih utjecaja na urod što se tiče vremena”, otkriva Goran Vrabec, direktor i osnivač tvrtke Volim ljuto.

Godišnje 25.000 komada

Kada su krenuli imali su svega nekoliko ljutih umaka, a danas je ponuda mnogo šira i ukupno uz sezonske artikle i poklon pakete taj se broj popeo na dvjestotinjak proizvoda. Volim ljuto proizvodi se mogu kupiti putem webshopa ili u njihovoj Spicy Days trgovina u Zagrebu na lokaciji Ilici 174, a glavne proizvode iz asortimana moguće je nabaviti širom Hrvatske u malim specijaliziranim trgovinama s kojima surađuju, poput Veronika delikatesa.

“Naš Spicy Days shop ima dobre rezultate. Interes i prodaja rastu tijekom vremena i sada smo već dobro poznati pošto shop postoji više od tri godine. U njemu imamo više od 1000 različitih artikala i to ne samo domaćih nego i sa svih strana svijeta. Naravno, domaći proizvođači također imaju svoje mjesto, pogotovo craft pivari. Dok trgovina nije radila prihod od prodaje smo nadoknadili kroz online prodaju koja je porasla drastično u tom periodu.

Imali smo dobru suradnju s craft pivarima koji su putem našeg web shopa prodavali svoje pivo, odnosno mi smo im bili platforma za prodaju, a oni su ga sami dostavljali. Taj dio ponude smo zadržali i nakon ponovnog otvaranja”, objasnio je Vrabec.

Od ukupnih prihoda tvrtke webshop im donosi oko 35 posto, a surađuju i s više od 350 restorana i drugih ugostiteljskih objekata. I taj broj raste. “Najprodavaniji proizvodi su nam fermentirani umaci Vrabasco, Vrabanero i Brutalero koji dijele podjednaku prodaju tijekom godine. Ukupna proizvedena količina tih devet umaka na godišnjoj razini je oko 25.000 komada. Trenutačno radimo na novim začinskim solima koje će biti u novom pakiranju s praktičnim mlincem i na jednom specifičnom umaku s recepturom s Dalekog istoka. Zadnji proizvod koji smo predstavili je ljuti umak Zelena Višnja koji je napravljen po recepturi pobjednice prošlogodišnjeg HomeChili natjecanja za najbolji ljuti umak”, otkriva Vrabec.

Ima ih i na Amazonu

Direktor Volim ljuto kazao nam je i kako izvoze manje količine svojih proizvoda u specijalizirane trgovine širom EU, a preko partnera proizvode plasiraju čak i na Amazon. Poznati su i po suradnjama s drugim domaćim proizvođačima i OPG-ovima iz kojih nastaju novi hit proizvodi.

“Ne znam mogu li se sjetiti svih suradnji uopće jer smo ih imalo zaista mnogo. Uvijek nam je zanimljivo partnerski napraviti neki proizvod s drugim dobrim proizvođačem. U planu imamo neke nove suradnje, no ne bih sada o tome pričao da ne pokvarim iznenađenje”, otkriva za kraj Goran Vrabec.

Podijeli
li
0