Prostoria planira povećanje izvoza
U njihovoj se sofi sjedi u uredu francuskog premijera, njihovim su foteljama opremljeni Starbucks u Milanu, zračne luke u Švicarskoj, Rusiji i Izraelu, uredi Microsofta te hoteli od Singapura do Finske. Osvajaju međunarodne nagrade i prisutni su na prestižnim lokacijama od New Yorka do Pariza.
Najuspješniji hrvatski proizvođač vrhunskog namještaja Prostoria zapošljava preko 180 radnika u Svetom Križu Začretje, a ovu brojku planiraju povećati za pedeset posto u sljedeće dvije godine, fokusirajući se prvenstveno na izvoz.
Pritom im je najvažniji alat nastup na međunarodnim sajmovima namještaja na kojima su redovito prisutni. Idući tjedan se tako predstavljaju na onom najpoznatijem, Salone del Mobile u Milanu, i to neočekivanim pristupom koji se razlikuje od dosadašnjih. Umjesto izlaganja čitave kolekcije, što je običaj proizvođača u takvim prilikama, naša se Prostoria odvažila u 200 kvadrata izložiti dvije sofe koje, kako kažu, odudaraju od trenutnih komercijalnih trendova. I sofe i izložbeni prostor dizajnirao je hrvatski kolektiv svjetskoga glasa Numen/For Use.
Nakon početnih uspjeha sa sofa-bedom Revolve, kultnim Polygonom i Trifidaeom te nizom drugih nagrađenih projekata, ovime je suradnja Prostorije i dizajnerskog studija Numen/For Use dostigla novu razinu. Široj javnosti možda poznatiji po atraktivnim prostornim instalacijama, kao što je ona nedavno realizirana na Tjednu mode u Londonu za Anyu Hindmarch, Numen/For Use su od Prostorije dobili odriješene ruke za dizajn cjelovite prezentacije na razmeđu eksperimentalne arhitekture i dizajnerskog namještaja.
Uz to, Prostoria je jedan od deset odabranih globalnih proizvođača namještaja s ekskluzivnim pravom korištenja novih tkanina apsolutnog svjetskog lidera u proizvodnji dekorativnih tkanina, danskog Kvadrata. Tako će Prostorijini noviteti biti predstavljeni u tkaninama Rafa Simonsa, umjetničkog direktora Jill Sander, Christian Diora i Calvin Kleina.
Izvor: Poslovni dnevnik