Sajam obuće Duesseldorf

Sajam obuće Duesseldorf
Sajam obuće GDS, Duesseldorf

U nastavku nađite informaciju o međunarodnom sajmu obuće Duesseldorf - GDS proljeće 2014. te informaciju o novom konceptu jesenskog sajma koji će se ove godine prvi put održati u srpnju.


1. GDS 2014. PROLJEĆE
Od 12. do 14.03.2014. u Düsseldorfu (Njemačka) se održava GDS, jedan od vodećih europskih sajmova obuće i pratećih accessoiresa.

Prošlogodišnje proljetno izdanje sajma posjetilo je 21.381 posjetitelja, a 1.154 izlagača prezentiralo je svoje proizvode u sljedećim kategorijama:
•    OBUĆA (Ženska / Muška / Dječja / Sportska / Outdoor / Indoor / Ortopedska)
•    ACCESSOIRES (Torbe / Remenje / Kožna galanterija)
•    OPREMA ZA TRGOVINE (Police / Displayi / Prodajni sustavi i dr.)
•    DODACI I NJEGA CIPELA (Sredstva za čišćenje / Ulošci / Vezice i dr.)
•    POSEBNE VELIČINE (Velike / Male)

Prijava izlaganja za GDS proljeće 2014.

Cijena neuređenog izlagačkog prostora po m2: od 139 do 280 EUR 
- Link za prijavu izlaganja 
- Pregled izlagača 2013. dostupan je na OVOM linku
- Link za narudžbu uređenja štanda

DOKUMENTI:

 

Više detalja na www.gds-online.com

2. GDS SRPANJ 2014. - INFORMACIJA O NOVOM KONCEPTU SAJMA
S obzirom na progresivnu segmentaciju tržišta i sve intenzivniji process brendiranja, sajam GDS ove godine unosi promjene i u svojoj organizaciji. Tako će se dosad jesensko izdanje održati od 30.07.-01.08.2014. a promjene se, u suglasnosti s predstavnicima proizvodnog i trgovačkog sektora, uvode i u samom konceptu izlaganja.

Koncepcijski, novo izdanje sajma ima tri težišta:
1. Brendovi - sajam će naglasak staviti na brendove s obzirom na sve veću vrijednost brenda na tržištu te accessoirese koji postaju neizostavni dio kupovine obuće. Također, kvaliteta proizvoda ne osigurava dobru prodaju, već je tek jedan element prodajnog procesa koji ovisi o vizualnom konceptu, PR-aktivnostima i sl. pa će sajam ujedno biti platforma za lansiranje novosti, promotivne kampanje i sl.
2. Novi tematski raspored paviljona - «Highstreet» paviljoni (3, 4, 5) će biti orijentirani na velike međunarodne brendove, «Pop Up» paviljoni (1, 2) na trendovske i nekonvencionalne proizvođače a u paviljonu «Studio» (9) bit će izloženi premium i high-fashion proizvodi.
3. Sajamske aktivnosti u gradu - grad Düsseldorf bit će u većoj mjeri uključen u sajamska događanja te će se otvaranja, zabave, dodjela nagrada i ostali eventi moći organizirati u gradskim trgovinama i shopping-centrima kako bi se ova branša dodatno približila krajnjem kupcu.

Više detalja o novom konceptu na www.gds-juli-2014.de


Za više informacija te za besplatnu pomoć oko prijave za izlaganje možete se obratiti predstavništvu Sajma Duesseldorf, na sljedeće kontakte:

MESSE DÜSSELDORF – PREDSTAVNIŠTVO (HRV, BIH, MAK, KOS, ALB)*
Centar za razvoj i marketing d.o.o.; Kršnjavoga 1, HR - 10000 Zagreb
T: +385 (0)1 6329 111 - F: +385 (0)1 6329 113
E: sajmovi@centar-marketing.com - www.messe-duesseldorf.de

Podijeli
li
0