ࡱ> -0*+,&bjbjBrBr E.  !g,   8E F   """-L"z"@""" "^]  "NR 7y  L0ZpRR"""""""r""""""""""""""""" : REPUBLIKA HRVATSKA MINISTARSTVO GOSPODARSTVA  N A C R T  INCLUDEPICTURE "http://www.vlada.hr/Slike/2002/12/08/6111719.GIF" \* MERGEFORMAT  PRIJEDLOG ZAKONA O STRATEKIM INVESTICIJSKIM PROJEKTIMA REPUBLIKE HRVATSKE Zagreb, sije anj 2013. I. USTAVNA OSNOVA Ustavna osnova za donoaenje ovoga Zakona sadr~ana je u odredbi lanka 2. stavka 4. podstavka 1. Ustava Republike Hrvatske. II. OCJENA STANJA, OSNOVNA PITANJA KOJA SE UREUJU ZAKONOM TE POSLJEDICE KOJE E DONO`ENJEM ZAKONA PROISTEI Ocjena stanja Temeljni razlog zbog kojeg se predla~e donoaenje ovoga Zakona proizlazi iz potrebe hitnog pokretanja investicijskog ciklusa u Republici Hrvatskoj kao glavnog pokreta a rasta i razvoja hrvatskog gospodarstva. Pokretanje investicijskog ciklusa u smislu ovog Zakona predstavlja stvaranje preduvjeta za poveanje investicija u hrvatsko gospodarstvo koje uklju uje unaprjeenje uvjeta za gospodarenje dobrima od interesa za Republiku Hrvatsku. Navedeni razlozi potkrepljuju se i ustavnim zadaama Dr~ave, koja prema lanku 49. stavku 3. Ustava, poti e gospodarski napredak i socijalno blagostanje graana i brine se za gospodarski razvitak svih svojih krajeva te Ustavom propisanoj mogunosti da se zakonom u interesu Republike Hrvatske ograni i ili oduzme vlasniatvo, uz naknadu tr~iane vrijednosti ( lanak 50. stavak 1.) kao i da se zakonom odredi na in na koji dobra od interesa za Republiku Hrvatsku mogu upotrebljavati i iskoriatavati ovlaatenici prava na njima i vlasnici, kao i naknada za ograni avanja kojima su podvrgnuti ( lanak 52. stavak 2.). S obzirom na odgovarajue uklanjanje administrativnih prepreka (pojednostavljenjem postupka) pri realizaciji investicijskih projekata kojima se bavi ovaj Zakon, o ekuje se i njegov zna ajniji doprinos veem interesu za investicijske projekte u Republici Hrvatskoj. Osnovna pitanja koja se ureuju ovim Zakonom Ovim zakonskim prijedlogom ureuju se kriteriji za utvrivanje strateakih investicijskih projekata Republike Hrvatske te raspolaganje s nekretninama u vlasnitvu Republike Hrvatske, davanje koncesije za uporabu pomorskog dobra i koritenje nepokretnog kulturnog dobra u vezi s provedbom investicijskih projekata te izdavanje upravnih akata u vezi s provedbom tih projekata. Raspolaganje nekretninama u vlasniatvu Republike Hrvatske obuhvaa i aume, aumsko zemljiate, poljoprivredno zemljiate, javne ceste i javno vodno dobro odnosno dobra kojima raspola~e Republika Hrvatska potrebna za provedbu strateakog projekta. Posljedice koje e donoaenjem Zakona proistei Predlo~ena zakonska rjeaenja osiguravaju potreban pravni okvir kojim e se stvoriti pretpostavke za pokretanje odr~ivog investicijskog ciklusa odnosno stvorit e se preduvjeti za pokretanje gospodarskog razvitka zemlje u cjelini, kroz stvaranje i razvijanje preduvjeta za napredak i socijalno blagostanje njenih graana te postizanje bolje i u inkovitije zaatite dobara od interesa za Republiku Hrvatsku kao i osiguranje boljih uvjeta za gospodarenje tim dobrima i odr~ivi razvitak. Pokretanje investicijskog ciklusa za posljedicu e imati poveanje zaposlenosti, poboljaanju uvjeta za proizvodnju, uvoenje ili razvoj novih tehnologija te e izravno ili posredno utjecati na razvoj ili poboljaanje uvjeta za razvoj gospodarstva u cjelini. III. OCJENA I IZVORI POTREBNIH SREDSTAVA ZA PROVOENJE ZAKONA Za provedbu Zakona nije potrebno osigurati posebna sredstva u Dr~avnom prora unu Republike Hrvatske. IV. OBRAZLO}ENJE PRIJEDLOGA ZA DONO`ENJE ZAKONA PO HITNOM POSTUPKU Odredbom lanka 159. Poslovnika Hrvatskog sabora predviena je mogunost donoaenja Zakona po hitnom postupku, ukoliko to, izmeu ostalog, zahtijevaju osobito opravdani razlozi ili otklanjanje veih poremeaja u gospodarstvu. Predlagatelj dr~i da su radi razloga i okolnosti navedenih u ocjeni postojeeg stanja, ispunjeni uvjeti za donoaenje ovoga Zakona po hitnom postupku. Iz tih razloga predla~e se da Zakon stupi na snagu danom objave u Narodnim novinama. V. TEKST KONA NOG PRIJEDLOGA ZAKONA, S OBRAZLO}ENJEM - prila~e se KONA NI PRIJEDLOG ZAKONA O STRATE`KIM INVESTICIJSKIM PROJEKTIMA REPUBLIKE HRVATSKE I. OPE ODREDBE lanak 1. Ovim se Zakonom u svrhu u inkovitog i ato br~eg pokretanja gospodarskog razvitka svih dijelova Republike Hrvatske, stvaranja i razvijanja preduvjeta za napredak i socijalno blagostanje njenih graana te postizanja bolje i u inkovitije zaatite dobara od interesa za Republiku Hrvatsku kao i osiguranja boljih uvjeta za gospodarenje tim dobrima i odr~ivi razvitak, ureuje odreivanje strateakih investicijskih projekata Republike Hrvatske, pozivanje investitora i koordinacija provedbe strateakih projekata, raspolaganje s nekretninama u vlasniatvu Republike Hrvatske i izdavanje upravnih akata u vezi s provedbom tih projekata. lanak 2. Strateaki investicijski projekti Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: strateaki projekti) su projekti u gospodarstvu, energetici, turizmu, prometu, elektroni kim komunikacijama, zaatiti okoliaa, komunalnom gospodarstvu, poljoprivredi, aumarstvu, vodnom gospodarstvu, ribarstvu, zdravstvu, kulturi i drugom javnom sektoru, koji uklju uju graenje graevina, a koje na temelju ovoga Zakona odredi Vlada Republike Hrvatske. lanak 3. Provedba strateakih projekata je od interesa za Republiku Hrvatsku. lanak 4. Nadle~na tijela Republike Hrvatske du~na su u provedbi ovoga Zakona u odnosu na sve zainteresirane osobe poatovati na elo slobode kretanja robe, na elo slobode poslovnog nastana, na elo slobode pru~anja usluga, na elo u inkovitosti, na elo tr~ianog natjecanja, na elo jednakog tretmana, na elo zabrane diskriminacije, na elo uzajamnog priznavanja, na elo razmjernosti i na elo transparentnosti. II. ODREIVANJE STRATE`KIH PROJEKATA lanak 5. Strateake projekte odreuje Vlada Republike Hrvatske Odlukom o proglaaenju strateakog projekta Republike Hrvatske koja se objavljuje se u  Narodnim novinama . Odluka iz stavka 1. ovoga lanka sadr~i: Naziv projekta Vrijednost projekta Naziv investitora Vrstu projekta (privatni, javni, javno-privatni, infrastrukturni, gospodarski, i sl.) Lokaciju projekta (jedinica lokalne i podru ne (regionalne) samouprave) Dinamiku realizacije projekta s dinamikom financiranja Opis projekta (ciljevi, u inci, utjecaj na razvitak, i sl.) Obrazlo~enje opravdanosti proglaaavanja projekta od strateakog interesa za Republiku Hrvatsku s procjenom efekata te ispunjava li predlo~eni projekt uvjete propisane ovim Zakonom, Sastav Operativne skupine za ostvarenje projekta (nadalje: Operativna skupina) podrazumijeva imenovanja voditelja tima i svih lanova s pripadajuim zadu~enjima. Odredbe stavka 2. podstavaka 6 i 9 . ovoga lanka ne objavljuju se u  Narodnim novinama . lanak 6. Prijedlog Odluke iz lanka 5. ovoga Zakona utvruje Povjerenstvo koje osniva i ije lanove imenuje Vlada Republike Hrvatske iz reda svojih lanova, a po potrebi i iz reda drugih dr~avnih du~nosnika i stru njaka za pojedino podru je iz reda dr~avnih slu~benika. Zadaa Povjerenstva iz stavka 1. ovoga lanka je da na temelju svih prikupljenih podataka tijekom stru nog i administrativnog postupka za svaki pojedini projekt upuen Povjerenstvu donese procjenu i utvrdi da li je odreeni projekt od strateakog zna aja za Republiku Hrvatsku. Stru ne i administrativne poslove za Povjerenstvo iz stavka 1. ovoga lanka i procjenu iz lanka 5. stavka 2. podstavka 8. ovoga Zakona obavlja sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za gospodarstvo. Na in rada te ostala pitanja od zna aja za obavljanje poslova iz djelokruga Povjerenstva iz stavka 1. ovoga lanka urediti e se Poslovnikom o radu Povjerenstva. lanak 7. Prijedlog Odluke o strateakim projektima utvruje se na temelju Liste prijedloga strateakih projekata Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Lista projekata) koju priprema i vodi sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za gospodarstvo u suradnji s drugim nadle~nim sredianjim tijelima dr~avne uprave vezanim uz svaki pojedini projekt, ovisno o vlastitom djelokrugu rada. Lista projekata sastavlja se od projekata koje kontinuirano kandidiraju i obrazla~u sredianja tijela dr~avne uprave i/ili zainteresirani investitor. Zainteresirani investitor mo~e biti Republika Hrvatska, jedinice lokalne i podru ne (regionalne) samouprave, te svaka druga pravna ili fizi ka osoba. Za projekte koje kandidiraju druge pravne ili fizi ke osobe nadle~no je sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za gospodarstvo, koje donosi procjenu o stavljanju pojedinog projekta na Listu projekata, dok za sve ostale projekte procjenu donosi sredianje tijelo dr~avne uprave u iju nadle~nost projekt spada. lanak 8. Kao strateaki projekti mogu se kandidirati i odrediti projekti koji su sukladni s relevantnim resornim strategijama, za koje se procjeni da u zna ajnoj mjeri mogu povoljno utjecati na gospodarski razvitak pojedinih odnosno svih dijelova Republike Hrvatske, stvaranje i razvijanje preduvjeta za napredak i socijalno blagostanje njenih graana te postizanje bolje i u inkovitije zaatite dobara od interesa za Republiku Hrvatsku kao i osiguranje boljih uvjeta za gospodarenje tim dobrima i odr~ivi razvitak. Smatra se da projekt mo~e imati povoljan utjecaj u smislu stavka 1. ovoga lanka ako je vrijednost njegova ukupnog ulaganja najmanje 150.000.000,00 kuna, ili ako se njegovom provedbom ispunjavaju neki od slijedeih kriterija: stvaraju uvjeti za zapoaljavanje veeg broja ljudi, izravno ili posredno znatno doprinosi razvoju ili poboljaanju uvjeta za razvoj turizma i gospodarstva, znatno doprinosi razvoju ili poboljaanju uvjeta za proizvodnju proizvoda i usluga za izvoz, projekat se realizira u nerazvijenim ili manje razvijenim dijelovima Republike Hrvatske, ratom pogoenim podru jima i otocima povezuju ili grade prometni, energetski, elektroni ki komunikacijski ili drugi infrastrukturni klju ni objekti zna ajni za razvijanje strateakih djelatnosti ili podizanje ukupne razine sigurnosti i kvalitete ~ivota i zdravlja graana te zaatite okoliaa,  povezuju prometno izolirani dijelove Republike Hrvatske, - doprinosi aktivaciji neaktivne imovine u dr~avnom vlasniatvu, _ znatno doprinosi poveanju koriatenja energije iz obnovljivih izvora energije, uvode ili razvijaju nove tehnologije kojima se poveava konkurentnost ili ekonomi nost u gospodarstvu, pojedinim sektorima ili javnom sektoru i/ili kojima se podi~e ukupna razina sigurnosti i kvalitete ~ivota i zdravlja graana te zaatite okoliaa, znatno doprinosi razvoju sustava znanosti i visokog obrazovanja, ispunjava obaveza preuzeta meunarodnim ugovorom ili ispunjava obaveza zajedni ke politike s Europskom unijom. Prilikom odabira projekata koji se kandidiraju i odreuju kao strateaki, prednost se daje projektima za koje se procjeni da: imaju vei u inak na ukupni gospodarski razvitak, pozitivno utje u na viae gospodarskih djelatnosti i/ili na stanje u viae oblasti javnog sektora, u veoj mjeri doprinose odr~ivom razvitku i zaatiti prostora i okoliaa. lanak 9. Sredianja tijela dr~avne uprave kandidiraju projekte za Listu projekata vodei ra una o strateakim i/ili planskim dokumentima iz svojeg djelokruga te podacima prikupljenim od dr~avnih uprava, agencija, fondova i pravnih osoba s javnim ovlastima u podru ju propisane nadle~nosti pojedinog sredianjeg tijela dr~avne uprave. U obrazlo~enju projekta kojega za Listu projekata kandidira sredianje tijelo dr~avne uprave sa~eto se opisuje projekt te se navode dokumenti, drugi dokazi, okolnosti i drugi razlozi na temelju kojih je procijenjeno da kandidirani projekt ispunjava uvjete propisane lankom 8. ovoga Zakona i da je u skladu s dokumentima iz stavka 1. ovoga lanka. Obrazlo~enje projekta sadr~i i procjenu ukupnih ulaganja potrebnih za provedbu projekta. lanak 10. Uz prijedlog za kandidiranje projekta za Listu projekata kojeg podnosi zainteresirani investitor (u daljnjem tekstu: prijedlog za kandidiranje projekta) prila~e se elaborat koji sadr~i: idejni opis, status i lokaciju projekta, procjenu ukupnih ulaganja potrebnih za provedbu projekta, sa~eti pregled upravnih i drugih postupaka i radnji koje su poduzete u svrhu provedbe projekta, dokumente o identifikaciji nekretnina u vezi s provedbom strateakog projekta (zemljiano knji~ne izvatke, posjedovne listove, kopije katastarskog plana i druge dokumente) dokumente i druge dokaze te okolnosti i druge razloge na temelju kojih se mo~e procijeniti da kandidirani projekt ispunjava uvjete propisane lankom 8. ovoga Zakona. Prijedlog za kandidiranje projekta podnosi se sredianjem tijelu dr~avne uprave nadle~nom za gospodarstvo. III. POZIVANJE INVESTITORA I KOORDINACIJA PROVEDBE STRATE`KIH PROJEKATA lanak 11. Vlada Republike Hrvatske mo~e uputiti javni poziv potencijalnim investitorima za ulaganje i provedbu pojedina nog strateakog projekta, kada procjeni da je to od dr~avnog interesa, a s ciljem privla enja investicija i postizanja odluke da svoje investicije realiziraju unutar Republike Hrvatske. Javni poziv upuuje se putem sredianjeg tijela dr~avne uprave nadle~nog za gospodarstvo. Javni poziv iz stavka 1. ovoga lanka, uz ostale potrebne podatke, sadr~i osnovne podatke o strateakom projektu i okvirne uvjete i kriterije za nje01=GH 3 ŽŐ|jYQCh6hr5OJQJ^JhrOJQJ hrhrCJ OJQJ^JaJ #hrhr5CJ OJQJ^JaJ 'hrhr5@CJ OJQJ^JaJ hthrCJ OJQJaJ 3jhWhr5CJOJQJUaJmHnHuhrjhrUhthrOJQJ0jhrhrOJQJU^JaJmHnHuhrhrOJQJ^JaJhjmHsH02<=>?@ABCDEFG$a$gdr$a$gdrgdrgdr  p#gdrx&dPgdr $xa$gdrgdl   " $ %$h`ha$gdrgdr$ 0*$a$gdr3 :     " $ L H J ( H Xz~µufWHWHWHh hN OJQJ^JaJh hiOJQJ^JaJh h6OJQJ^JaJ'h hr5B*OJQJ\^Jphh hrOJQJ^JaJ"h hr5OJQJ\^JaJhthrCJaJhrhrOJQJ^Jhr5OJQJ^Jh6hr5OJQJ^Jh5OJQJ^Jhh5OJQJ^Jh6h65OJQJ^J$ L N F H J ( * F H ~gdr$a$gdr$7$8$H$^a$gdr$ & F7$8$H$a$gdr%$a$gdr $7$8$H$a$gdr]^fh.l!n!!z"N##r'''(@(J(L(P(߿߰ﰒl[KKh h[5OJQJ^JaJ!h hrB*OJQJ^Jph'h hr5B*OJQJ\^Jph"h hr5OJQJ\^JaJh hW OJQJ^JaJh hV OJQJ^JaJh hrOJQJ^JaJh h&gOJQJ\^JaJh hW OJQJ\^JaJh hrOJQJ\^JaJh hr5OJQJ^JaJ.!!!z"|"J#L#N###p'r't''''((((gdr %$`a$gdr%$a$gdr $7$8$H$a$gdr $7$8$H$a$gdr$a$gdr & Fd\$gdr(( ( (((((((((((((((()---.P1R1$a$gd[ $`a$gd[gd[$a$gd[gdrP(R((((0)`)j,l,n,, //,/h///000d2h233555p66ввУДЅЅvvgZMZh h5OOJQJ^Jh hb:OJQJ^Jh huMEOJQJ^JaJh hBOJQJ^JaJh hqWVOJQJ^JaJh hFOJQJ^JaJh h9XOJQJ^JaJh h*=OJQJ^JaJh h5OOJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJh h[5OJQJ^JaJh h 5OJQJ^JaJR1f1h1112 2"5$5n5p5555667 7>7f7768 $ & F"a$gd5O $`a$gdW$a$gdb:gduME 0^`0gd[$a$gd[gd[$a$gd[666 74;6;8;F;;;;;T<V<X<===@=B=N====6?8?hAAABӸpaRӎh hdOJQJ^JaJh hb:OJQJ^JaJh hzOJQJ^JaJh hhOJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJh h:OJQJ^JaJh5OOJQJ^JaJh:OJQJ^JaJh hS]OJQJ^JaJh h5OOJQJ^JaJh hcOJQJ^JaJh hWOJQJ^JaJ688499;X<Z<<===(=*=8?:?fAhABCFDHD\D$a$gd5O$a$gd[$a$gd[ $`a$gdW $^a$gd:$a$gd: $ & F"a$gd5OBZB\BzBBCCCDDFDtDxDDDDE,EREzE|EEE^FrFFDGFGHGGGpHķķӨӨәәӨӊ{әobUbh hBOJQJ^Jh h[OJQJ^JhOJQJ^JaJh hJ[OJQJ^JaJh hBOJQJ^JaJh h4OJQJ^JaJh hhOJQJ^JaJh hV OJQJ^Jh hV OJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJh h,tOJQJ^JaJh h-3OJQJ^JaJ\D^DHGtHILL$L&LPPQJRSSTVFWWjX $`a$gd$'$a$gd$' $ & F#a$gd5O $ & F#a$gdh$a$gd[ $`a$gd4 $`a$gd!y$a$gd[gd[pHtHHHIILLMMMMMQQQRSSŸwhUBU$h h uOJQJ^JaJmHsH$h h[OJQJ^JaJmHsHh hJ[OJQJ^JaJh hN OJQJ^JaJh hQZOJQJ^JaJ h hQZh hQZOJQJ^Jh h[OJQJ^JaJh h4OJQJ^Jh h!yOJQJ^Jh h*=OJQJ^Jh h4 OJQJ^Jh hJ[OJQJ^J h h!ySSSTUTUVVFWWW`XrXtXRY|YxZZ[<]^__P`(atavaXcrcvccڴڡڡڎpapRRh hlOJQJ^JaJh hN OJQJ^JaJh hhOJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJ$h hB3OJQJ^JaJmHsH$h h$'OJQJ^JaJmHsH$h hhOJQJ^JaJmHsH$h hFOJQJ^JaJmHsH$h h[OJQJ^JaJmHsH$h h5OOJQJ^JaJmHsHjXXxZZd[[[\<]]^^^^,a.accdddd,f~ffg$a$gd[$a$gd[ $ & F#a$gdh $`a$gd$'cc(dd e e,fBfDfTfjf|f~ffdgzgggg hii0j2j*k,k2k௠vgWHHh hBOJQJ^JaJh hJf7OJQJ^JaJh hMOJQJ^JaJh hJfOJQJ^JaJh OJQJ^JaJh haROJQJ^JaJh hlOJQJ^JaJh h$'OJQJ^JaJh hhOJQJ^JaJ$h h[OJQJ^JaJmHsHh h[OJQJ^JaJh h[7OJQJ^JaJgiRjTj*k,kkkkknn^`pt $`a$gd'<,$a$gd'<, $`a$gd>(&$a$gd>(& $`a$gdg$a$gdaR$a$gdF$a$gd[$a$gd[ $ & F"a$gdQZ $ & F"a$gdJf2k6kkkkkkkkkzlllllllll$n&nnnnnnnĵ{oooh^QDh hOJQJ^Jh h>(&OJQJ^Jh:OJQJ^J h hQZh:OJQJ^JaJh hQZOJQJ^JaJh hQZOJQJ^Jh hgOJQJ^JaJh hBOJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJh hUOJQJ^JaJh hlOJQJ^JaJh haROJQJ^JaJh hFOJQJ^JaJnzoooop^`,lnprtܛ:prtԜȹȪțȌ}pcppVpIpIh hOJQJ^Jh hlOJQJ^Jh hUOJQJ^Jh h=jOJQJ^Jh h>(&OJQJ^JaJh h'OJQJ^JaJh hUOJQJ^JaJh hOJQJ^JaJh h-3OJQJ^JaJh h'<,OJQJ^JaJUh haROJQJ^Jh h-3OJQJ^Jh h>(&OJQJ^Jgovo povjeravanje zainteresiranom investitoru. Za pregovaranje sa potencijalnim strateakim investitorom nadle~an je ministar nadle~an za gospodarstvo u suradnji s resornim ministrom. Ministar nadle~an za gospodarstvo i resorni ministar uputiti e prijedlog potencijalnih investitora iz stavka 1. ovoga lanka, Povjerenstvu iz lanka 6. stavka 1. ovoga Zakona na utvrivanje i donoaenje odluke o izboru potencijalnog investitora. lanak 12. Vlada Republike Hrvatske i odabrani investitor sklapaju ugovor o povjeravanju provedbe strateakog projekta u skladu s dogovorom postignutim u pregovorima. Ugovorom o povjeravanju provedbe strateakog projekta ureuju se meusobna prava i obveze ugovornih strana u provedbi strateakog projekta. Nacrt Odluke o strateakim projektima i javni poziv za iskaz interesa potencijalnim investitorima, te druge stru ne i administrativne poslove u vezi s pregovorima, odabirom investitora i sklapanja ugovora o povjeravanju provedbe strateakog projekta, priprema odnosno obavlja sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za gospodarstvo. lanak 13. Odredbe lanaka 11. i 12. ovoga Zakona ne primjenjuju se na strateake projekte na koje se primjenjuju propisi iz podru ja javne nabave. lanak 14. Sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za gospodarstvo u domaim i inozemnim javnim glasilima mo~e objaviti javni poziv zainteresiranim investitorima za podnoaenje prijedloga za kandidiranje projekta. lanak 15. Sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za gospodarstvo i dr~avne agencije nadle~ne za investicije, zadu~eni su za koordinaciju realizacije strateakih projekata. Nakon stavljanja projekta na Listu projekata, ministar nadle~an za gospodarstvo uz suglasnost i prijedlog ministra u iju nadle~nost projekt spade, donosi Rjeaenje o imenovanju odgovornih osoba u Operativnu skupinu iz lanka 5. ovog Zakona. Sastav Operativne skupine ine voditelj tima koji se odreuje iz sredianjeg tijela dr~avne uprave u iju nadle~nost projekt spada, predstavnici tijela dr~avne uprave koji e operativno biti uklju eni u pripremu investicijskog projekta, predstavnici dr~avne agencije nadle~ne za investicije, te predstavnici jedinice lokalne i podru ne (regionalne) samouprave na ijem podru ju e se projekt ostvariti. lanovi Operativne skupine neposredno odgovaraju svom resornom ministru, koji je odgovoran za u inkovitu provedbu hitnih postupaka vezanih za pripremu i provedbu svakog pojedinog strateakog projekta, u dijelu koji spada u djelokrug rada njegovog resora. Hitnost postupaka podrazumijeva da svi postupci vezani za pripremu i provedbu strateakog projekta imaju prednost u obradi zahtjeva odnosno da se dokumentacija, upravni akti i sve radnje vezane uz pripremu i provedbu projekta moraju pokrenuti odmah te biti dovraene u najkraem moguem roku. Voditelj Operativne skupine odgovoran je za koordinaciju rokova. Sva mialjenja potrebna za izdavanje upravnih akata i provedbu postupaka, tijela nadle~na za njihovo izdavanja du~na su ih izdati u roku od 10 (deset) radnih dana. Ukoliko nadle~no tijelo to ne u ine primijenit e se na elo  autnje administracije , ato podrazumijeva, da je tijelo koje je trebalo izdati mialjenje, suglasno sa svima aspektima strateakog projekta. lanak 16. lanovi Operativne skupine su dr~avni du~nosnici i slu~benici koji izravno i operativno rade na provedbi projekta, a sastav se utvruje u trenutku kada se projekat uvrsti na Listu projekata. Sredianje tijelo dr~avne uprave u iju nadle~nost projekat spada zajedno sa sredianjim tijelom dr~avne uprave nadle~nim za gospodarstvo i dr~avnom agencijom nadle~nom za investicije, du~ni su s drugim tijelima dr~avne uprave i institucijama utvrditi procese koji su potrebni za pripremu i provedbu projekta. lanovi Operativne skupine biraju se sukladno utvrenim postupcima i zadaama. lanovi Operativne skupine aktivno sudjeluju i daju podraku u izradi prijedloga Odluke iz lanka 5. ovoga Zakona, sredianjem tijelu dr~avne uprave nadle~nom za gospodarstvo. IV. RASPOLAGANJE NEKRETNINAMA U VLASNI`TVU REPUBLIKE HRVATSKE lanak 17. Na raspolaganje nekretninama u vlasniatvu Republike Hrvatske u vezi s provedbom strateakih projekata primjenjuju se propisi kojima se ureuje upravljanje dr~avnom imovinom, stvarna prava, obvezna prava, te drugi propisi kojima se ureuje gospodarenje, koriatenje i raspolaganje dobrima u vlasniatvu Republike Hrvatske, ako ovim Zakonom nije druk ije propisano. Na raspolaganje nekretninama u vlasniatvu Republike Hrvatske u vezi s provedbom strateakih projekata primjenjuju se propisi o dr~avnim potporama. lanak 18. Nekretninama u vlasniatvu Republike Hrvatske, uklju ujui i aume, aumsko zemljiate, poljoprivredno zemljiate, javne ceste i javno vodno dobro, potrebnim za provedbu strateakog projekta raspola~e Vlada Republike Hrvatske u skladu s lokacijskom dozvolom, odnosno odgovarajuim prostornim planom, te ih u svrhu provedbe strateakog projekta mo~e neposrednom pogodbom otuiti i/ili na njima osnivati stvarna prava o emu Vlada Republike Hrvatske donosi Odluku. Postupak izdvajanja iz aumsko gospodarske osnove podru ja Republike Hrvatske te postupci utvrivanja prestanka statusa javne ceste, odnosno javnog vodnog dobra, propisani posebnim zakonima ne provode se u slu aju raspolaganja nekretninom u vlasniatvu Republike Hrvatske iz stavka 1. ovoga lanka. `uma, odnosno aumsko zemljiate za koje je sklopljen ugovor o otuenju ili osnivanju pravu graenja iz stavka 1. ovoga lanka prestaje biti dio aumsko gospodarske osnove podru ja Republike Hrvatske danom sklapanja tog ugovora. Status javne ceste i status javnog vodnog dobra prestaje sklapanjem ugovora o otuenju ili osnivanju stvarnog prava iz stavka 1. ovoga lanka, ako je to ugovoreno tim ugovorom. Vlada Republike Hrvatske donosi odluku o ukidanju statusa javnog dobra u opoj uporabi temeljem pribavljenog mialjenja nadle~nog ministarstva ili pravne osobe ovlaatene za upravljanje javnim dobrom. Odluka o ukidanju statusa javnog dobra u opoj uporabi sadr~i i odredbu o brisanju statusa u zemljianim knjigama. lanak 19. Na na in iz lanka 18. ovoga Zakona Vlada Republike Hrvatske mo~e raspolagati i nekretninama oko ijeg vlasniatva se spore Republika Hrvatska i jedinica lokalne ili podru ne (regionalne) samouprave, ako na posebnom ra unu osigura sredstva u visini tr~iane vrijednosti koju nekretnina odnosno stvarno pravo ima prema ocjeni neovisnog vjeataka. Sredstva iz stavka 1. ovoga lanka osigurava osoba koja stje e vlasniatvo nekretnine odnosno drugo stvarno pravo. Razliku izmeu vrijednosti nekretnine odnosno stvarnog prava iz stavka 1. ovoga lanka koju u slu aju spora utvrdi sud i iznosa sredstava osiguranih na posebnom ra unu, du~na je platiti osoba koja je stekla vlasniatvo nekretnine odnosno drugo stvarno pravo. lanak 20. Sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za gospodarstvo u suradnji s resornim ministarstvom, prije donoaenja Odluke iz lanka 18. stavka 1. i prije sklapanja ugovora o otuenju i/ili osnivanju stvarnog prava iz lanka 18. stavka 1. ovoga Zakona, daje mialjenje o njihovoj svrsishodnosti. Dr~avno odvjetniatvo Republike Hrvatske prije sklapanja ugovora o otuenju i/ili osnivanju stvarnog prava iz lanka 18. stavka 1. ovoga Zakona daje mialjenje o njegovoj pravnoj valjanosti. lanak 21. Sudski i upravni postupci koji se vode u vezi s nekretninama i pravima potrebnima za provedbu strateakog projekta, su hitni sukladno lanku 15. stavcima 6. i 8. ovoga Zakona. lanak 22. Stru ne i administrativne poslove u vezi s raspolaganjem nekretninama na na in iz lanka 18. ovoga Zakona obavlja Agencija za upravljanje dr~avnom imovinom. V. DAVANJE KONCESIJA U VEZI S PROVEDBOM INVESTICIJSKIH PROJEKATA lanak 23. Na davanje koncesija za uporabu pomorskog dobra i koriatenje nepokretnog kulturnog dobra u vezi sa provedbom strateakih projekata primjenjuju se svi propisi kojima se ureuje davanje koncesija, zaatita i koriatenje pomorskog dobra, zaatita i unapreenje kulturnih dobara te drugi propisi kojima se ureuju navedena pitanja, ako ovim Zakonom nije druga ije propisano. Na davanje koncesija za uporabu pomorskog dobra i koriatenje nepokretnog kulturnog dobra u vezi sa provedbom strateakih projekata primjenjuju se propisi o dr~avnim potporama. lanak 24. Koncesije za gospodarsko koriatenje pomorskog dobra i koriatenje nepokretnog kulturnog dobra potrebne za provedbu strateakog projekta dodjeljuje Vlada Republike Hrvatske. Koncesije za gospodarsko koriatenje pomorskog dobra iz stavka 1. ovoga lanka daju se u skladu s lokacijskom dozvolom, odnosno odgovarajuim prostornim planom. Ugovor o koncesiji u vezi koncesije iz stavka 1. ovoga lanka sklapa Vlada Republike Hrvatske. lanak 25. Sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za gospodarstvo prije davanja koncesije iz lanka 24. stavka 1. ovoga Zakona daje mialjenje o svrsishodnosti i potrebi davanja iste. lanak 26. Stru ne i administrativne poslove u vezi s davanjem koncesija za gospodarsko koriatenje pomorskog dobra iz lanka 24. stavka 1. ovoga Zakona obavlja sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za pomorstvo. Stru ne i administrativne poslove u vezi s davanjem koncesija za gospodarsko koriatenje nepokretnog kulturnog dobra iz lanka 24. stavka 1. ovoga Zakona obavlja sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za zaatitu i o uvanje kulturnih dobara. VI. IZDAVANJE UPRAVNIH AKATA U VEZI S PROVEDBOM INVESTICIJSKIH PROJEKATA lanak 27. Na utvrivanje granice pomorskog dobra i izdavanje akata za provoenje dokumenata prostornog ureenja, graenje i uporabu graevina u vezi s provedbom strateakih projekata primjenjuju se svi propisi kojima se ureuje utvrivanja granice pomorskog dobra, upravna podru ja prostornog ureenja i graditeljstva te drugi propisi kojima se ureuju navedena pitanja, ako ovim Zakonom nije druk ije propisano. Postupci utvrivanja granice pomorskog dobra te izdavanja akata iz stavka 1. ovoga lanka, su hitni sukladno lanku 15. stavcima 6. i 8. ovoga Zakona. lanak 28. Granicu pomorskog dobra u slu ajevima u kojima je to potrebno za provedbu strateakog projekta, utvruje sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za pomorstvo na zahtjev zainteresirane osobe. Troakove utvrivanja granica pomorskog dobra u slu aju iz stavka 1. ovoga lanka snosi osoba na iji je zahtjev pokrenut postupak. lanak 29. Sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za zaatitu okoliaa du~no je utvrditi potrebu, ukoliko ona postoji, izrade Procjene utjecaja na okolia strateakog projekta u roku od 10 radnih dana. U slu aju potrebe izrade Procjene utjecaja na okolia ona se provodi po hitnom postupku, sukladno lanku 15. stavcima 6. i 8. ovoga Zakona. lanak 30. Za provedbu svih zahvata u prostoru te za graenje svih graevina, potrebnih za provedbu strateakog projekta izdaje se lokacijska dozvola i graevinska dozvola, a za uporabu tih graevina uporabna dozvola. Lokacijsku dozvolu, graevinsku dozvolu i uporabnu dozvolu iz stavka 1. ovoga lanka izdaje sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za prostorno ureenje i graditeljstvo. lanak 31. Na izdavanje lokacijskih dozvola iz lanka 30. stavka 1. ovoga Zakona ne primjenjuju se odredbe propisa iz upravnog podru ja prostornog ureenja koje se odnose na obvezu izrade i donoaenja provedbenih dokumenata prostornog ureenja (urbanisti kog plana ureenja i detaljnog plana ureenja). lanak 32. Rjeaenje o promjeni namjene graevine, rjeaenje o utvrivanju graevne estice i potvrdu akta o parcelaciji graevinskog zemljiata potrebnih za provedbu strateakog projekta izdaje sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za prostorno ureenje i graditeljstvo. lanak 33. }albeni postupci koji se vode sukladno propisu kojim se ureuje podru je javne nabave, a u vezi su s provedbom strateakih projekata, su hitni sukladno lanku 15. stavcima 6. i 8. ovoga Zakona. VII. PRIJELAZNE I ZAVR`NE ODREDBE lanak 34. Zadu~uje se Vlada Republike Hrvatske da u roku od trideset dana od dana stupanja na snagu ovoga Zakona osnuje i imenuje lanove Povjerenstva iz lanka 6. stavka 1. ovoga Zakona. Zadu~uje se sredianje tijelo dr~avne uprave nadle~no za gospodarstvo da u roku od aezdeset dana od dana stupanja na snagu ovoga Zakona pripremi prvu Listu projekata iz lanka 7. stavka 1. ovoga Zakona i dostavi je Povjerenstvu iz lanka 6. stavka 1. ovoga Zakona. Zadu~uju se sva sredianja tijela dr~avne uprave da u roku od trideset dana od dana stupanja na snagu ovoga Zakona kandidiraju strateake projekte iz svojeg djelokruga tj. da iste s obrazlo~enjem dostave sredianjem tijelu dr~avne uprave nadle~nom za gospodarstvo, radi pripreme prve Liste projekata iz stavka 2. ovoga lanka. lanak 35. Stupanjem na snagu ovog Zakona prestaju va~iti odredbe lanka 21. i lanka 24. stavka 2. Zakona o poticanju investicija i unapreenju investicijskog okru~enja ( Narodne novine , br.111/12). lanak 36. Ovaj Zakon stupa na snagu danom objave u  Narodnim novinama .      PAGE \* MERGEFORMAT 11 Ԝ؜^`bxz֝n0̟ڟ"$&2Vr:fh~ʽ󰣰󰖌paRah huOJQJ^JaJh hVX OJQJ^JaJh hlOJQJ^JaJh hE?OJQJ^Jh 8OJQJ^Jh hOJQJ^Jh h+p(OJQJ^Jh h>(&OJQJ^Jh hZOJQJ^Jh hZOJQJ^JaJh h-3OJQJ^Jh hUOJQJ^Jh h=jOJQJ^Jt`bxzȟʟdfh~ $`a$gdB$a$gdB$a$gd"#$a$gd'<,$a$gdVX $a$gd=jgd>(& $`a$gd>(&$a$gdZ$a$gd>(& $`a$gd=jģܤBDFHJZ\^`bxҥ֥إ ,:<>Bĵ񦗈∦yjjjyh h4OJQJ^JaJh hV9ROJQJ^JaJh hROJQJ^JaJh h0 OJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJh hOJQJ^JaJh hAOJQJ^JaJh hlOJQJ^JaJh hVX OJQJ^JaJh hBOJQJ^JaJ$DFJ`bXZ\ $`a$gdS] $`a$gdZb $`a$gdaIgd[$a$gdV9R$a$gd  $`a$gdBDFHVln¨hҪԪ֪ȭح "Ю8:fx⻬⑅vvvvvvvvvvvvvh h9wOJQJ^JaJh OJQJ^JaJh h OJQJ^JaJh:OJQJ^JaJh hOJQJ^JaJh9wOJQJ^JaJhOJQJ^JaJh hS]OJQJ^JaJh hZbOJQJ^JaJh h_OJQJ^JaJ.rtرҲX¸ĸXZ\^`bfܹbǸǸ֎ppdpUph hcWOJQJ^JaJhVOJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJh h@#OJQJ^JaJh h:OJQJ^JaJh0 OJQJ^JaJh hQZOJQJ^JaJh hzOJQJ^JaJh h,tOJQJ^JaJh:OJQJ^JaJh h9wOJQJ^JaJh hS]OJQJ^JaJ\rt^`\^`b޹μм$a$gd[$a$gd[gd[$a$gd'<, $`a$gd,tgd,t$a$gd,tbdnpμ >@N&♊{l{_P{h hD{OJQJ^JaJh hD{OJQJ^Jh h/SOJQJ^JaJh hb:OJQJ^JaJh h'OJQJ^JaJh h'OJQJ^Jh hOJQJ^JaJh hcWOJQJ^JaJh h,tOJQJ^JaJh hGOJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJh h/OJQJ^JaJ&(fhNPVXZpr468N$a$gd[gd[$a$gd[&*"$dfhXZl,.0պծՏՀqbSDh hb:OJQJ^JaJh hCOJQJ^JaJh hUOJQJ^JaJh h;uOJQJ^JaJh ho,OJQJ^JaJh h[7OJQJ^JaJh hGOJQJ^JaJh OJQJ^JaJhOJQJ^JaJh hcWOJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJh hqWVOJQJ^Jh hqWVOJQJ^JaJ0tx,.^`68FJ46HʾʯʠʑʂsdUʾh hZOJQJ^JaJh h3ZOJQJ^JaJh hOJQJ^JaJh hcWOJQJ^JaJh hlOJQJ^JaJh hX@OJQJ^JaJh hb:OJQJ^JaJhUOJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJh:OJQJ^JaJhOJQJ^JaJh h? OJQJ^JaJNP TVZ\r $`a$gdG 0^`0gd[$a$gd[$a$gd[$a$gd3Zgd[ bfFrZ\ln,.0³³wk\PhUOJQJ^JaJh hX@OJQJ^JaJh:OJQJ^JaJh hb:OJQJ^JaJh hFOJQJ^JaJh hGOJQJ^JaJh h_POJQJ^JaJh hcWOJQJ^JaJh h'<,OJQJ^JaJh h OJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJh h[OJQJ\^JaJrtnpBDtv0$a$gd3Zgd[ 0^`0gd[$a$gd[$a$gd[p $8jlnprt r<JNR⵩⵩pah haOJQJ^JaJh hUOJQJ^JaJh[OJQJ^JaJh hV;POJQJ^JaJh h3ZOJQJ^JaJhUOJQJ^JaJh hX@OJQJ^JaJh hFOJQJ^JaJh hcWOJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJh h0 OJQJ^JaJ&02|~:<RT^`dz|$a$gd!y$a$gd[$a$gdW $a$gd[gd[ $`a$gd3Z$a$gd3ZRr~<LN^`bdrtv|񸩚Ǹ|m^OCh:OJQJ^JaJh hVX OJQJ^JaJh h3ZOJQJ^JaJh haOJQJ^JaJh h9XOJQJ^JaJh h'<,OJQJ^JaJh h"#OJQJ^JaJh hZOJQJ^JaJh h!yOJQJ^JaJhPPOJQJ^JaJh hcWOJQJ^JaJh hX@OJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJ| RTjlrt $`a$gd $a$gd $a$gd[$a$gd[gd[ $`a$gd >@Tdfnpnrt *,<ĸ⚋Ӌ|ĸm|m^O^^|h h OJQJ^JaJh h9XOJQJ^JaJh h nOJQJ^JaJh h!jOJQJ^JaJh haOJQJ^JaJh hH5OJQJ^JaJh h79OJQJ^JaJhPPOJQJ^JaJh h'<,OJQJ^JaJh hW OJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJh hV;POJQJ^JaJ ^b"$&ӸӦ||||tptgtp|h mHnHuhx:>jhx:>Uh jh Uh 5OJQJ\^JaJhXZ5OJQJ\^JaJ"h hXZ5OJQJ\^JaJh hX@OJQJ^JaJhPPOJQJ^JaJh h[OJQJ^JaJh h!jOJQJ^JaJh h9XOJQJ^JaJ " $7$8$H$a$gd"gd[$a$gd[$a$gd[ "$& $7$8$H$a$gd"$a$ C 0P&P 1F:pk$. A!"#$S% DpDd <  C Abs[s!#wV#}yD&ns[s!#wV#}yPNG  IHDRci.PLTE-0!3.4 >j45K4dBK8Uq-TPSSTiMqOWmmkOVnYepnpWh v+Z.g.uOZNqLzd^qr;vx6VUKnrVrmm] ..<  +-.TMYmgtnTOKdshf_Yxo.#<'#>1E@0LLYTgsyEZMcgv3@0O@]Mhe|{xs(8 )|SpLc>xPoʘ>ǸL ,?0-S`PqKŭƏ͑ձړг؉ɱІјѫ㛪欸׺ؐβ}tRNSvbKGDH cmPPJCmp0712HsIDAThC[_SW*荒$AiH)L[)3AyC}|2tmgz4m`G0C:B~>''@@M]{{~N$~{~-xx=n^=Oz< S4y6Y(Q1U4hLl#\[q!z}A9 #gҠ=GxӾEXcݎTTT\:@u> >}"JjV[X<~|}s秿ܬ۱C jfuzh3?ǃ_MĒRc?Z?ۊDPh} s+ ϹSn_(ZJNW\x0ɘDk<>`S6k y枅} C@WYh6V+aSEYiXم)/:Du{=2&ѵ9,쥙9r?Wf\x~ia"AR(xE5z{8Mht-(Cs!AE$6B3f`tŀ?b0W^`B\WMQ~sthddIɩ#CYuСC 1\^K_~9}k4۷oPAs};fxC? ~b<y0gjkj*۷NE%w( &[ K,ǻ:~p~e⊊ShX.9׍s|2@\?ܾ;egfs 5T=AGر C Ѿԟ,& f1>e7dܻ ɕgJEOqB(V4jk> n}0yI `*Du:ok,d2[  0,jJϼVHܳ=,4.=٢ %}{a//G-FFGh&tgnܸq}IL-0NW|ə t#+):|;tF~&ƺC ptRMFo>aYHg 9US)ñc14pziɑѡ7 h(?FFGnvAX$:^$5"B%%A"ax62ёѓ|[c#C5O=30ks^`H;]<`t!2"u9fⓟ|n4}-z`ljnJ`&SuAq%嫭ԂHDRU_&(ۖOd+h WsBf} .Ͼ[Ϳ~w5hbOLvihBݻ/b1(b䟸Syvtkv{^:p@`ƙTɹvȊ=}Xn2iێc0*-آqg2*?~p^;`nݳeo CBp Z1+4 F%Q^QbC~aW_9|4`zaPV}s[t2rsXdK3HL CͳF%8]2=l\HqWgˋ-0T$ %̕5_;#zV91=/yHU_-.fC~y'"k~;n#\>"X kg$ ryІ:[K {l(c8z"ѣGd^,*ZZXx4?59eyD^ߪ#R'(u ,+Ŋ?`oAUB^zƵZ)ʂ*b0glnƀN_z=|lp'\ɚ] U O@fSS]Aف  V^ǻ6W2xzUx477[VH}[Iv5@4`(ڐCWHDB]zv! -Ż Qí Pvv'*Ǣ?vKڬS^Om(bPW*[(#sXxHjhin׷s8Wur̤i|}̴hinjo' V|S;xVǰb\ŢB_iDSUhdvU*)V^.1r۴JbLk-ˉaiCfұM+d p@qׄ>xb=LD+,_<;DWZ[(nVO2='9&_)]r~:MO' ?"S 6kCs*,:jѕT_n?[2{ҕbS/qYf]&6LQSz4_%g8S# \fKrJL_a⑊|+gP}!*DHa 5z(|+kåXK=Va@+e1je "Hڎ8m0;A4?5W9+A>WkB6V]bPcV$ ĂC1ǽb2zUHi FJÇv[xHѶC+mXbPqQj?1Nq.^cs#Q"0WҲc;)#8 \LIŴz%Fą l eqdw&0`:amۭNT aH ,8VD|.Ͳ:+:̸ggDh}8$H -ˌU8y^wԮSUK4K;B‚؛uR>Pe RqvINI>q(rhШ5@}jI +"Z]1!bHV \ʊAGT,`" ]° TŨhypG|vl)fb"g X8Lldi8*4slG>{9?577lFm ϳIu ;=Gߣ ![3m4 (X'H=zﷳ%K7Qvyhg#̲QP;=NբBt7⛛Qn:Pp%,˄H`(2IT>\(y"!`\"vdaqԗ1b!_e[L" ݿQZ{}ɓYq(*VzRcxhfy̆R]2N;&I(*+ba@,-OW-g)zq`JHX,`4R-FAPa36'Arwpcǐs.$DH٢O[`$@b7| J#\QIҚ8mz-& %TSߋ<~4y?yv`f-aθHsl V λ6[նNb 3Z9 w6za lӎ܀i(![9E8!%&/wd\K GNӅ!cIqg}\ ;GVxy0MwpD lGwA>frw{nn-X71ob%n`E6666666666666666666666666666666666666666666666666hH6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~_HmHnHsHtHD`D NormalCJOJQJ_HmH sH tHN`N ( Heading 1$$@&a$5OJQJmHsHJJ  Heading 2$@&5OJQJmH sH uPP  Heading 3$$@&a$5OJQJmHsHuT`T ) Heading 4$$&d@&a$5OJQJmHsHPP  Heading 5$$@&a$6OJQJmHsHuP`P * Heading 6$$@&a$56OJQJmHsH``  Heading 7$$0@&^`0a$5OJQJmH sH uDA D Default Paragraph FontViV  Table Normal :V 44 la (k (No List :: Style1$a$ OJQJkH|B| 'Body Text, uvlaka 2, uvlaka 3,uvlaka 3$a$ CJOJQJdCd Body Text Indent$d`a$OJQJmHsHuD`"D +Header  p#OJQJmHsHxR2x Body Text Indent 2, uvlaka 2$`a$OJQJmHsHuFQBF Body Text 3OJQJmH sH u~SR~ Body Text Indent 3, uvlaka 3$xx`a$OJQJmHsHuF>bFTitle$a$5CJOJQJmHnHuRPrR Body Text 2  8CJOJQJmHsHupp T-9/8-2($ iV+1$7$8$H$`Va$CJOJQJaJmH sH tH uDD Potpisnik$a$OJQJaJtH l/l T-11/9 sred$+1$7$8$H$a$ CJOJQJ_HaJmH sH tH b/b Clanak$V+1$7$8$H$a$ CJOJQJ_HaJmH sH tH r/r T-11/9 curz$+1$7$8$H$a$&6CJOJQJ]_HaJmH sH tH D `D '0Footer  !OJQJaJtH RR `Zclanak-$dd[$\$a$OJQJaJmHsHPP `Zclanak$dd[$\$a$OJQJaJmHsHHOH `Zt-9-8 dd[$\$OJQJaJmHsHH H "|r0 Balloon Text!CJOJQJaJtHV/!V !|r0Balloon Text CharCJOJQJ^JaJmH sH TT Tg5Heading #$*$a$5CJOJQJmHnHsHtHXBX Tg5Tijelo teksta 31$*$OJQJmH nHsH tHZoRZ Default %7$8$H$%B*CJPJ_HaJmHphsHtH jbj  List Paragraph&d^m$CJOJQJaJmHsHtH B/qB k$0 Footer CharCJaJmH sH tH H/H rHeading 1 Char5CJmHsHtHH/H rHeading 4 Char5CJmHsHtHJ/J rHeading 6 Char56CJmHsHtH>/> r Header CharCJmHsHtHPK![Content_Types].xmlj0Eжr(΢Iw},-j4 wP-t#bΙ{UTU^hd}㨫)*1P' ^W0)T9<l#$yi};~@(Hu* Dנz/0ǰ $ X3aZ,D0j~3߶b~i>3\`?/[G\!-Rk.sԻ..a濭?PK!֧6 _rels/.relsj0 }Q%v/C/}(h"O = C?hv=Ʌ%[xp{۵_Pѣ<1H0ORBdJE4b$q_6LR7`0̞O,En7Lib/SeеPK!kytheme/theme/themeManager.xml M @}w7c(EbˮCAǠҟ7՛K Y, e.|,H,lxɴIsQ}#Ր ֵ+!,^$j=GW)E+& 8PK!Ptheme/theme/theme1.xmlYOo6w toc'vuر-MniP@I}úama[إ4:lЯGRX^6؊>$ !)O^rC$y@/yH*񄴽)޵߻UDb`}"qۋJחX^)I`nEp)liV[]1M<OP6r=zgbIguSebORD۫qu gZo~ٺlAplxpT0+[}`jzAV2Fi@qv֬5\|ʜ̭NleXdsjcs7f W+Ն7`g ȘJj|h(KD- dXiJ؇(x$( :;˹! I_TS 1?E??ZBΪmU/?~xY'y5g&΋/ɋ>GMGeD3Vq%'#q$8K)fw9:ĵ x}rxwr:\TZaG*y8IjbRc|XŻǿI u3KGnD1NIBs RuK>V.EL+M2#'fi ~V vl{u8zH *:(W☕ ~JTe\O*tHGHY}KNP*ݾ˦TѼ9/#A7qZ$*c?qUnwN%Oi4 =3ڗP 1Pm \\9Mؓ2aD];Yt\[x]}Wr|]g- eW )6-rCSj id DЇAΜIqbJ#x꺃 6k#ASh&ʌt(Q%p%m&]caSl=X\P1Mh9MVdDAaVB[݈fJíP|8 քAV^f Hn- "d>znNJ ة>b&2vKyϼD:,AGm\nziÙ.uχYC6OMf3or$5NHT[XF64T,ќM0E)`#5XY`פ;%1U٥m;R>QD DcpU'&LE/pm%]8firS4d 7y\`JnίI R3U~7+׸#m qBiDi*L69mY&iHE=(K&N!V.KeLDĕ{D vEꦚdeNƟe(MN9ߜR6&3(a/DUz<{ˊYȳV)9Z[4^n5!J?Q3eBoCM m<.vpIYfZY_p[=al-Y}Nc͙ŋ4vfavl'SA8|*u{-ߟ0%M07%<ҍPK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 +_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!Ptheme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] Ng . +++.3 P(6BpHSc2knԜb&0R&8;=@BDFGIKL$ (R168\DjXgt\Nr0| &9:<>?ACEHJGNgCt $'.!8@`(  bB  S DԔ#" ?\B  C D#" ?B S  ?0NgZ#Zt^#^tHMgioprskmstxz) + o p  # AIPQc#$,.789:DEOPRS[\]^ghstz{  $&-.9:DEST]^ghp{|  #$-06<EFST\]fgos{|  '(24SThiopvw~  )*25;AIJPQZ[cdijlowx}~  (*019:DFLMUV^`fgno}  wxehopyz $%,-45:;DEMNPQUV\]dhjkrstuwx|}!"./RTZ[]^ikwx!"\_ektu{|'(./67=>FGIJVWtuC"I"S"\"]"e"f"j"n"y"z"{"|"""""""""""""""""""""""""""""""""########%#&#-#.#2#3#;#<#E#F#N#P#Y#Z#[#\#f#g#q#r#t#u#}#~####################################### $ $$$$$$$'$($+$,$3$4$5$6$=$>$F$J$P$T$V$W$^$_$c$d$i$z$}$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$%%*%,%4%5%L%`%g%h%{%%%%%%%%&&"&#&&&&&&&&''''''' ("(,(-(K(L(o(p(}(((((((( )[)u)w)))))))))*)*1*2*9*:*C*D*H*L*W*X*Y*Z*b*c*f*g*p*r*z*~**************************++++++++++++++++++++++++++++++,, , ,,,,,!,",$,%,-,.,:,;,=,>,F,G,M,O,W,Y,`,a,b,c,j,k,p,r,,,,,,,--- -'-(-.-/-5-9-@-A-H-I-K-O-U-V-_-a-f-g-m-o-x-y-z-{---------------------------...... .%.,.0.<.=.E.F.L.M.N.......................// / /////%/&/./0/7/;/C/D/H/I/O/Q/x/z////////////////000 0.0/090k0l00000000000000000000011 1 11111'1(1/10191:1T1V1[1\1b1f1o1p1r1s111111111111111111111111122 2!2$2'222S3T3j3k333337484h4k4}4~44444444455d5f5r5t555555555555555&6'666667 7&7'7S7T77777m8o8u8v8y8|888888888888888899 9999"9#9*9+91929:9;9=9>9J9M9T9U9V9W9`9a9g9h9q9r9v9w99999999999999999999999999999:: : :::::$:%:&:':.:/:7:8:@:A:C:D:O:Q:Y:Z:\:]:_:`:l:m:x:y:::::::::::::::::::::::::::::::::;; ; ;;;;$;*;+;3;6;@;A;K;L;Q;T;^;_;f;g;i;j;p;t;x;y;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;<<<<<<!<"<(<)<-<.<0<1<;<<<@<A<J<M<U<V<d<e<m<o<{<|<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<= = =====)=*=1=2=<===G=H=L=M=U=V=^=`=d=h=q=r=t=u===================================>> > >>>>>'>(>5>6>8>9><>=>E>F>L>M>O>P>X>Y>Z>[>c>d>n>o>w>x>}>~>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>?? ???????!?*?+?2?3?7?:?B?C?M?N?U?V?_?c?e?f?r?s?y?|???????????????????????????????????????@@@ @@@@@@@9@:@M@N@P@T@Z@\@b@c@q@t@w@x@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@AAAAAAAA%A&A'A(A2A3A7A8A?A@AAABALAMAQARATAUA]A^AfAjApAtA|AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABB B BBBBB"B#B,B-B/B0BB?BGBHBQBRB[B\B^B_BjBlBqBrBtBwB}B~BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBCC CCCC"C#C-C.C/C0C8C;CBCCCMCNCUCVC]C^CgChCiCjCnCoCvCyCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC D!D)D,D2D3D6DH?HGHHHQHRHZH[H]H^HfHgHrHsH|H}HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHI IIIIIII%I)I.I/I5I9I=I?IFIGIMINIWIXIZI[I_IcIlImIsIvI~IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJ JJJJJ$J)J*J/J0J1J9J?J@JFJMJUJVJ`JaJhJkJsJtJwJxJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJKK K KKKKK&K'K/K0KSESFSOSQSXSYSZS[SeSfSoSwS~SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTT TTTTTTT'T.T/T0T:T;TFTGTPTYT]T^T`TaTjTkTuTvTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTUUUUU U"U#U+U,U6U7U?U@UJUKUPUQUZU[UcUgUpUqUsUtUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUV VVVVV"V#V,V-V/V0V6V:V?V@VFVGVMVNVSVTV]V^VfViVoVpVsVvVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV W W WWWWWW"W%W+W2W9W:W;WX@XAXLXMXWXXXcXdXmXtXvXwX}XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX=YCYMYXYYY`YaYjYqYrYsY|Y}YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYZZZ ZZZZZ"Z#Z.Z/Z6Z7Z@ZHZOZPZXZYZcZdZlZmZnZoZ|Z}ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ[ [ [[[[[[ [!['[+[0[1[7[9[;[<[T[V[^[b[c[g[l[m[s[v[|[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[\\ \ \\\\\ \!\#\$\+\,\:\;\@\D\L\M\X\Y\`\a\j\s\z\{\}\~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\]]]]]]]!]"])]+]2]3]6]7]>]@]F]G]O]P]X]Y][]\]b]c]m]n]v]y]}]~]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]^ ^ ^^^^^^$^+^-^.^6^7^;^<^C^F^N^O^Q^R^T^U^]^^^b^c^l^n^w^x^z^{^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^__ ____"_#_$_%_-_._5_6_8_9_?_C_H_I_O_P_V_W_`_a_g_h_o_p_v_w_______________________________ ` `````` `(`)`1`2`<`=`E`F`J`N`T`U`W`X`^`_`e`f`g`h`q`r`}`~```````````````````````````aa a aaa#a$a,a-a4a5a6a7a>a?aCaFaQaRa^a_ahaiarasauava~aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabb b bbbbbb b'b(b-b1b8b9bAbBbGbHbNbTbXbYb[b^bgbhbrbsb|b~bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbcc cccccc c!c#c$c,c-c1c2c4c5c9c:cBcCcEcFcKcLcQcRcXcYc_c`cacbcicjcqcrc~ccccccccccccccccccccccccccccccccccddddd d ddddddd d%d&d,d-d5d6d:d;d@dAdJdKdMdNdTdXd^dbdgdhdndodpdqdxd|dddddddddddddddddddddddddddddddddddddee e eeeeeee!e"e-e.e7e8e@eAeCeDeJeKeUeVeXeZe\e]eaedeqereyezeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef f f fffffff f(f)f/f0f7f8f>fCfDfEfKfPfVfZf`fcflfmfxfyfzf{ffffffffffffffffffffffffffffgg g!g!g#g$g$g&g'g)g*g,g-gIgLgOg/2;3IbN hio+- e g y ';*+8095>QShyz./4TZ^gkp"'_ht u ! !A"C"L"J$$$$,%_%`%%%"&#&&&''''!("(o(u(~((v)w)))))&**9+:++++",$,I-K--- .%.0....z//00V1[1f112$222N333333{4}42545f5k5555555566777o8y8|8888889999999:::t;x;.<0<=>??:?z?@@@@RATAABB9C;CCCC,D6DEEE5F7FAF)I.IIIIItJwJJJ^KaKKL LLL-L.L3LpMMMMM-N.N3NNNNwOxO~OOOOOOOPPPPPPPPPsQtQ|QQQQQQQQQQRRRRR^T`TTTTdUgUUUU V9V:V?ViVsVvVVVVVV%W/W2WWWWWWXXXXXX=YGY}ZZ [ [+[0[V[^[b[c[g[l[v[[!\#\D\\\\\\Y][]]]]^ ^ ^^^^(^O^Q^^B_C_H_________```aaaabbbbbbbbb!c#cccccccXd^dbdgdddddddZe\eeeee f fCfDfPfVfZffffff!g#g$g&g'g)g*g,g-gLgOg33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333o<<== g!g!g#g$g$g&g'g)g*g,g-gLgOgo<<==Og#X *m}F  L "- `j& c0Jdd8=3Hp<(8[7(xfe|P)x̂&.pl9 G$;0$Z{V< ?> BmX (FCč{L>^>`L.^`5o(. ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.h^`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHohpp^p`OJ QJ o(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh^`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHohPP^P`OJ QJ o(hH^`OJPJQJ^Jo(- ^`OJ QJ o(o pp^p`OJ QJ o( @ @ ^@ `OJQJo( ^`OJ QJ o(o ^`OJ QJ o( ^`OJQJo( ^`OJ QJ o(o PP^P`OJ QJ o(h 2^2`OJQJo(  ^`hH.  L^ `LhH.  ^ `hH. r^r`hH. BL^B`LhH. ^`hH. ^`hH. L^`LhH.h^`o(-h^`OJ QJ ^J o(hHohp^p`OJ QJ o(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh^`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHohP^P`OJ QJ o(hH ^`OJQJo( ^`o()^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L. ^`OJQJo( h 88^8`5hH.h ^`hH.h  L ^ `LhH.h   ^ `hH.h xx^x`hH.h HLH^H`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h L^`LhH.88^8`o(-88^8`o(-^`o(.^`.pLp^p`L.@ @ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PLP^P`L. ^`OJQJo( ^`o(-h ^`OJQJo( h^`OJ QJ ^J o(hHohp^p`OJ QJ o(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh^`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHohP^P`OJ QJ o(hH8^8`OJPJQJ^Jo(-^`OJ QJ ^J o(hHo ^ `OJ QJ o(hH ^ `OJQJo(hHx^x`OJ QJ ^J o(hHoH^H`OJ QJ o(hH^`OJQJo(hH^`OJ QJ ^J o(hHo^`OJ QJ o(hH^`OJPJQJ^Jo(-^`OJ QJ ^J o(hHopp^p`OJ QJ o(hH@ @ ^@ `OJQJo(hH^`OJ QJ ^J o(hHo^`OJ QJ o(hH^`OJQJo(hH^`OJ QJ ^J o(hHoPP^P`OJ QJ o(hH2^2`OJPJQJ^Jo(-^`OJ QJ ^J o(hHo ^ `OJ QJ o(hH ^ `OJQJo(hHr^r`OJ QJ ^J o(hHoB^B`OJ QJ o(hH^`OJQJo(hH^`OJ QJ ^J o(hHo^`OJ QJ o(hH^`o(()hh^h`o(()#vk_ (FCVvnS<(b=YgY_m}F{V<.'z& l9 {gO%WN LhzkzvXSQB"- JIdd9-OJ7(?>;v&.%Zo3{a * > P W Z  H V p r y v  .' = ? VX c| u$ F r  0 4 < {K 406z N VLnu}~)cQ %/SV|+g%R9go}4'4C#3.Dt +gLeTW=MPPTKbzg5 " &{36,:{|YnpDb!y\V [ f {!f8";"H"L"R""S"j}"#a&#;#@#%F#|_#y$$Bn$9 %*%&%%n%l}%.&>(&X1&A&A&K&qO&L '$'J(+p(q)S1)2)8*H*+4+.F+VX+8,o, $,'<,wF,P,c,h,W-;.. 6.S.[.k.Zx.+/H//:/_C/[V/M"0KS0(1z1 32g2j23-34A4P45-5y/5B5B5H5Tg5i6,6=6H6EX6~67-80$8D8h8 :E:u:N2;E;)h;m;u;B <<-O<*==*==x:>F> }>W?E?=;@LE@X@ AAA4AJ?ALAB2BJBGCvcCDpD7 E*EuME(FL8FCFwaF{FG LGbfG$IaIJZ2JRaJ KKzKE1KjK L$LGLQLM5N)N-O5O-dOfOPV;PPPiP Q2QAQBQ}QaRP%RV9R~MRneRxRk,Shi!j1jeJjTjtk3k"Wk.lElmm|m n0nXo[o6"o :ouOo+Wo)p0pDpl rr(rW8r^sR9sLsbs'tt't,titjt uuut0u=uMuHXvvvww%w@wDwDwiw*x_xtxrby>z\ {(D{\{b{j;|)E|T|{}"}2}3}n:}Y}%n},z}<~Ha{@$C f|rJD\[ {W }**,]T3`|!%:#M z[(]D{%QUVZj;u8Pt3ydK%=?3dL[1d1nv0_1tP   B@A5DCyKmz@-(k?y3 O`[Z^dCv ;<=AGSdH{ORTZbfF=b:b:SS<P"x"Y/eS%#3]@AQB\&2ef|sx-.S4'LyS iImHn J2URZ-/{,7lL,u6hU>d1+A$-0T B32]2/QnG(Mgd08!pC{ +&6PCr\:.<Is1Xc@2)C+PirX8M\|Lbh])`.5:}9*wiolX)<>~DuZN#[bF"G=]$`z@RfG"Ovd $Di ^YIqu0:>d*!*8@sycWW$Zh(92,06Fll79=jaQkqq' 7>!g#g@;;; ;;;;;;;;;;";$;0;3;4NgX@X X0@XX(X,X.X0X2X6X8XBXDXLXPXhXnXUnknown G*Ax Times New Roman5Symbol3. *Cx ArialA. Arial Narrow[ Times CROTimes New Roman_ Bookman CROTimes New RomaneTimes-NewRomanTimes New Roman5. .[`)Tahoma7.@ Calibri?= *Cx Courier New;WingdingsA$BCambria Math" h1s'{G 'dW4dW4ax24ff 3qHX?y/52! xxKlasa:robertjraic#                           ! " Oh+'0l   ( 4 @LT\dKlasa:robertNormaljraic16Microsoft Office Word@k@:+P5@[$M@dvdW՜.+,0( hp  Ministarstvo gospodarstva4f Klasa:Klasa: TitleNaslov  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~      !#$%&'()./2Root Entry F:y1Data 1TableWordDocument E.SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8"MsoDataStore7y7yM22UOCFOQ2WA==27y7yItem  PropertiesUCompObj y   F'Microsoft Office Word 97-2003 Document MSWordDocWord.Document.89q