|
|
HIZ newsletter Izvoznik br. 220
Edukacije za izvoznike
SPECIFIČNOSTI I IZAZOVI STRATEŠKOG PLANIRANJA IZVOZA
-jednodnevna radionica-
Dana 15. rujna 2023.g. HIZ d.o.o. za poslovne usluge organizira radionicu na temu: SPECIFIČNOSTI I IZAZOVI STRATEŠKOG PLANIRANJA IZVOZA, od 09:00 do 16:00 sati, u prostorijama Hrvatskih izvoznika, Fallerovo šetalište 22, Mini neboder, 4. kat, u Zagrebu.
Izvozna orijentiranost hrvatskog gospodarstva preduvjet je održivog rasta i razvoja. Hrvatska je malo, ali otvoreno, izvozno orijentirano tržište. Usmjerenost na izvozno orijentirane proizvodne i razvojne aktivnosti i djelatnosti gospodarstva neophodna je za postizanje boljih poslovnih rezultata.
Radionica HIZ-a je usmjerena izvoznicima koji žele dodatno se informirati i usavršiti već postojeća znanja koja će im dati odgovore na neka pitanja poput: Zašto i kako izvoziti? Kako istražiti tržište? Kako pripremiti proizvod ili uslugu za izvoz?
Radionicu će voditi Dubravka Lacić, osnivačica i direktorica poduzeća s kompetencijama dugogodišnjeg rada u prodaji i proizvodnji na vodećim menadžerskim pozicijama, s iskustvom u upravljanju proizvodnjom i zalihama, uspostavi i provođenju sustava kontrolinga nabave, prodaje i proizvodnog procesa, te različite analize poslovanja prema specifičnim pokazateljima.
Sadržaj radionice:
1. tema: Specifičnosti i izazovi strateškog planiranja izvoza
KONCEPT-Kratki sadržaj:
- određivanje ciljeva/rezultata koji se žele postići izvozom
- definiranje i analiza strateških pitanja/problema poduzeća pri izvozu-strategija
- provedba izvozno orijentirane SWOT analize poduzeća i poslovanja (identificiranje prednosti, snaga, slabosti i potencijalnih problema koji se mogu javiti pri izvozu)
- provedba izvozno orijentirane PEST analize (ispitivanje utjecaja iz okruženja koji mogu biti ključni u budućem izvoznom poslovnom poduhvatu)
- izazov usklade proizvodnih kapaciteta za izvoz
- izazov potreba ljudskih kapaciteta i intelektualnog kapitala pri izvozu
- izazov utvrđivanja plana, razina planiranja te troškova i budžeta izvoza
- način praćenja i vrednovanja izvoznih rezultata
CILJEVI:
- Osvijestiti važnost strateškog planiranja izvoza i razumjeti razloge izrade strategije
- Dati smjernice o specifičnostima i izazovima s kojima se poduzeća mogu sresti prilikom izrade izvozne strategije
- Pomoći u sastavljanju vlastitog koncepta za izradu strategije izvoza
Metode rada:
- Dijalog, postavljanje pitanja/davanje odgovora, navođenje primjera i slično.
- Polaznicima se za praćenje osigurava potreban edukacijski materijal.
Cijena i plaćanje:
Cijena radionice iznosi 120€ po osobi za članove udruge Hrvatski izvoznici odnosno 200€ po osobi za nečlanove udruge HIZ.
U cijenu nije uključen PDV.
Plaćanje se izvršava na HIZ d.o.o. za poslovne usluge po dostavljenoj ponudi nakon izvršene prijave za edukaciju.
Molimo da potvrdu sudjelovanja na radionici „Specifičnostii izazovi strateškog planiranja izvoza“ izvršite putem prijavnog obrasca, najkasnije do četvrtka, 14. rujna 2023.g. do 12.00 sati.
Vijesti
Span osniva tvrtku i u Gruziji
Jedna od vodećih hrvatskih IT kompanija Span objavila je u utorak da je pokrenula postupak osnivanja društva u Gruziji, istaknuvši kako time dodatno potvrđuju strateški fokus i na tržišta istočne Europe i centralne Azije."Naš strateški fokus usmjeren je i na tržišta istočne Europe i centralne Azije, a otvaranjem ovog, uz već postojeća povezana društva u Ukrajini, Moldaviji i Azerbajdžanu, to dodatno potvrđujemo", poručuju iz Spana.Podsjećaju da su pri osnivanju društva TOV Span u Ukrajini dobili... pročitajte više
|
Croatia Airlines u zimskom redu letenja povećava broj letova i uvodi nove linije
Croatia Airlines u zimskom redu letenja od 29. listopada ove do 30. ožujka iduće godine, planira povećanje broja letova za 12 posto i uvođenje novih međunarodnih linija, priopćio je u srijedu nacionalni avioprijevoznik.S ukupno 23 međunarodne linije Croatia Airlines povezat će sedam domaćih zračnih luka s 13 međunarodnih odredišta te istovremeno ispuniti obvezu povezivanja Hrvatske domaćim linijama iz Zagreba za Split, Dubrovnik, Pulu i Zadar te letova između Pule i Zadra.Novost je izravni let Zadar... pročitajte više
|
DZS: Izvoz u šest mjeseci porastao 2,8 posto
rijednost hrvatskog robnog izvoza u prvih šest mjeseci ove godine iznosila je 11,5 milijardi eura, što je 2,8 posto više u odnosu na isto razdoblje 2022., dok je uvoz pao za 0,3 posto, na 19,7 milijardi eura, pokazuju prvi podaci Državnog zavoda za statistiku (DZS) objavljeni u srijedu.Vanjskotrgovinski deficit u prvih šest mjeseci iznosio je 8,3 milijarde eura, a pokrivenost uvoza izvozom 58,1 posto. U isto vrijeme prošle godine iznosila je 56,4 posto.Po prvim podacima DZS-a, u članice EU-a u prvih... pročitajte više
|
Eurostars 3: Dostupno 200.000 eura za inovativne projekte međunarodne suradnje
Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) poziva mikro, mala i srednja poduzeća da prijave svoj inovativni projekt na Eurostars program i osiguraju bespovratnu potporu od 200.000 eura. Eurostars je program kojim se potiču mikro, mala i srednja poduzeća (MSP) na suradnju s međunarodnim partnerima u pokretanju istraživačko-razvojnih (IR) aktivnosti. Osnovni kriterij je sudjelovanje minimalno dva partnera iz dvije različite zemlje u projektu, a popis zemalja članica... pročitajte više
|
DOK-ING-ovi inteligentni ‘osvajači’ za sljedećih 15 godina
Posljednje tri godine DOK-ING je izbacio tri velika i inovativna programa. Gordan Pešić, član Uprave za prodaju, marketing, razvoj poslovanja, podršku korisnicima i ljudske resurse istaknuo je, govoreći o programima, kako je jedan od njih narrow-reef mining, gdje se kompletno pokriva rudarenje u rudnicima s niskim svodom, prije svega u rudnicima platine, i nalaze se u finalnoj fazi probne proizvodnje. Od 2025. očekuje se potpuna komercijalizaciju tog programa. Ciljna tržišta dominantno su Južna Afrika,... pročitajte više
|
O članovima HIZ-a
Hrvatski DOK-ING igra veliku ulogu u spašavanju ljudskih života u Ukrajini
Kao jedna od najinovativnijih domaćih tvrtki, po kojoj Hrvatska postaje sve poznatija u svijetu, DOK-ING igra veliku ulogu u spašavanju ljudskih života u Ukrajini. O djelatnostima DOK-ING-a u Ukrajini, te o pravcima budućeg razvoja tvrtke, razgovarali smo s Gordanom Pešićem, članom Uprave DOK-ING-a za prodaju, marketing, razvoj poslovanja, podršku korisnicima i ljudske resurse te Konstantinom Darmaniyanom, glavnim tehničkim savjetnikom u DOK-ING-u. Prema konzervativnim procjenama u Ukrajini je oko... pročitajte više
|
Azija i Bliski istok - najbrže rastuća tržišta riječkom JGL-u
Najveća hrvatska farmaceutska kompanija, riječki JGL, nastavlja širiti svoje poslovanje. Trenutno su proizvodi JGL-a prisutni u 60 zemalja svijeta, a kao posebno interesantne regije JGL je definirao zemlje Bliskog istoka i Azije. Što se tiče Bliskog istoka, JGL je aktivan na dva tržišta, u Saudijskoj Arabiji i UAE-u, dok je u Aziji aktivan na tržištima u Indoneziji, na Tajlandu, u Maleziji, na Filipinima, u Laosu i Kambodži. Najveća hrvatska farmaceutska kompanija, riječki JGL, nastavlja širiti... pročitajte više
|
HBOR rekordnim osiguranjem izvoza donio tvrtkama poslove u 43 zemlje
Godišnje izvješće Povjerenstva za osiguranje izvoza pokazuje da je kroz programe osiguranja izvoza HBOR osigurao gospodarstvenicima više od 371,8 milijuna eura (2,8 milijardi kuna) vrijednih poslova u 43 zemlje, što je od početka obavljanja poslova osiguranja izvoza najveći rezultat. Izvozno gospodarstvo najizloženije je krizama i stoga ima poseban tretman države u vidu programa osiguranja izvoznih poslova koje im pruža HBOR. A kao što su izvoznici lani ukupno gledajući postigli rekordne rezultate... pročitajte više
|
Izvozne prilike
Aktualne izvozne prilike koje prikuplja gospodarska diplomacija Ministarstva vanjskih i europskih poslova od 05.06.2023. - 30.08.2023. možete pronaći OVDJE
|
|
|
|
|