7 VJEŠTINA ZA USPJEŠNO VOĐENJE NABAVE
08,-09.06.2017., Hotel Antunović, Zagreb
Pred timovima u nabavi se i u kriznim i u vremenima rasta nalaze sve veći izazovi s kojima se moraju uhvatiti u koštac svakoga dana. Ovaj set vještina može se nazvati Mini akademija za nabavu i sastoji se od vještina koje svaki profesionalac u nabavi i lancu opskrbe mora ovladati. One se temelje na načelima profesionalne efikasnosti te predstavljaju temelj poslovne uspješnosti. Ova ekskluzivna radionica, namijenjena voditeljima i direktorima nabave te onim profesionalcima koji to žele postati, daje odgovor na niz važnih pitanja.
Ova ekskluzivna radionica namijenjena voditeljima nabave i onima koji to žele postati, daje odgovor na niz važnih pitanja kao što su:
- Kako djelotvorno komunicirati sa partnerima, kolegama i nadređenima?
- Kako pregovarati sa teškim dobavljačima te kako poslovati s njima?
- Kako postavljati i uskladiti ciljeve u nabavi?
- Kako se osloboditi tiranije hitnog i odrediti prioritete?
- Kako proširiti utjecaj nabave i postati uspješniji i djelotvorniji…?
- Koju nabavnu strategiju koristiti u odnosu na dobavljače?
- Koje kriterije treba uzeti u obzir kod odabira dobavljača?
- Kako pravilno ocijeniti dobavljača?
- Da li dobavljača treba tretirati kao prijatelja ili kao neprijatelja?
- Koncepti upravljanja zalihama (Kanban, VMI, sigurnosne zalihe, optimalna količina narudžbe). Kako izračunati optimalnu količinu nabave (EOQ)?
- Koje analize provoditi u nabavi (ABC i XYZ analiza).
- Koliki je Cash-flow potencijal vaših zaliha i kako smanjiti troškove zaliha?
- Kontroling u nabavi i koju metriku upotrebljavati?
- Koliki je potencijal ušteda u nabavi i kako ih mjeriti?
Seminar je namijenjen
- Voditeljima i direktorima nabave i lanca opskrbe te profesionalcima i referentima nabave koji žele nešto više.
- Svim tvrtkama koje žele unaprijediti učinkovitost djelatnika u odjelu nabave i lanca opskrbe
Koristi za poduzeće:
- Samo smanjenje troškova po jedinici proizvoda više nije dovoljno za uspjeh.
- Puno veće uštede u nabavi postižu se kroz djelovanje na usklađivanju strategije nabave sa poduzećem.
- Bolje upravljanje vremenom omogućava nam strateško i proaktivno djelovanje te lakše određivanje prioriteta.
- Dobre i kvalitetne odnose i partnerstva stvaraju slobodni i neovisni ljudi i organizacije.
Koristi za pojedince:
- Kad smo proaktivni upravljamo stvarima, a ne one nama – djelujemo sigurniji i lakše napredujemo u poslu.
- Kada se oslobodimo pritiska vremena i poslova koje moramo dobiti, postajemo neovisni da stvorimo kvalitetne odnose, komunikaciju i karijeru.
- Ako djelujemo na osnovu načela puno lakše određujemo prioritete za sebe osobno i za odjel nabave i za poduzeće
Cijena za rane prijave 2790 kn + PDV (inače je 3290 kn + PDV).
Dodatnih 10% za sudionike 6. SCM konferencije (ponuda vrijedi do 26.05.2017). Link; http://www.logiko.hr/edukacija/top-seminari/31-7-vjestina-za-uspjesno-vodenje-nabave
O treneru:
Antonio Zrilić:
Osnivač tvrtke Logiko d.o.o. Pomaže kompanijama u povećanju profitabilnog rasta i unaprjeđenju cash-flowa. Proveo je više uspješnih međunarodnih projekatavezanih uz povećanje kapaciteta, optimizaciju procesa i smanjenja troškova (Irska, Hrvatska, Slovenija, Srbija, Makedonija, BIH).Višegodišnje iskustvo na području razvoja menadžmenta iz logistike i nabave – certificirani trener više organizacija. Autor jedinstvene metodologije kao što je Optimizacija zaliha u 6 koraka™ i Povećanje cash-flow potencijala poduzeća™. Autor je knjige Upravljanje zalihama u šest koraka te je suradnik više stručnih časopisa i publikacija. Autor programa za smanjenje zaliha i naručivanje StockOptimizer™. Nosilac je certifikata: „Certified Managment Consultant”; „Green Belt Six Sigma“; „SAP Solution Consultant Supply Chain Management” . Član je Hrvatske udruge izvoznika; CISEX; Udruge za upravljanje lancem opskrbe i Hrvatske udruge za nabavnu djelatnost