7 VJEŠTINA ZA USPJEŠNO VOĐENJE NABAVE

08,-09.06.2017., Hotel Antunović, Zagreb

Pred timovima u nabavi se i u kriznim i u vremenima rasta nalaze sve veći izazovi s kojima se moraju uhvatiti u koštac svakoga dana. Ovaj set vještina može se nazvati Mini akademija za nabavu i sastoji se od vještina koje svaki profesionalac u nabavi i lancu opskrbe mora ovladati. One se temelje na načelima profesionalne efikasnosti te predstavljaju temelj poslovne uspješnosti. Ova ekskluzivna radionica, namijenjena voditeljima i direktorima nabave te onim profesionalcima koji to žele postati, daje odgovor na niz važnih pitanja.

Ova ekskluzivna radionica namijenjena voditeljima nabave i onima koji to žele postati, daje odgovor na niz važnih pitanja kao što su:

  • Kako djelotvorno komunicirati sa partnerima, kolegama i nadređenima?
  • Kako pregovarati sa teškim dobavljačima te kako poslovati s njima?
  • Kako postavljati i uskladiti ciljeve u nabavi?
  • Kako se osloboditi tiranije hitnog i odrediti prioritete?
  • Kako proširiti utjecaj nabave i postati uspješniji i djelotvorniji…?
  • Koju nabavnu strategiju koristiti u odnosu na dobavljače?
  • Koje kriterije treba uzeti u obzir kod odabira dobavljača?
  • Kako pravilno ocijeniti dobavljača?
  • Da li dobavljača treba tretirati kao prijatelja ili kao neprijatelja?
  • Koncepti upravljanja zalihama (Kanban, VMI, sigurnosne zalihe, optimalna količina narudžbe). Kako izračunati optimalnu količinu nabave (EOQ)?
  • Koje analize provoditi u nabavi (ABC i XYZ analiza). 
  • Koliki je Cash-flow potencijal vaših zaliha i kako smanjiti troškove zaliha?
  • Kontroling u nabavi i koju metriku upotrebljavati?
  • Koliki je potencijal ušteda u nabavi i kako ih mjeriti?

Seminar je namijenjen

  • Voditeljima i direktorima nabave i lanca opskrbe te profesionalcima i referentima nabave koji žele nešto više.
  • Svim tvrtkama koje žele unaprijediti učinkovitost djelatnika u odjelu nabave i lanca opskrbe

Koristi za poduzeće:

  • Samo smanjenje troškova po jedinici proizvoda više nije dovoljno za uspjeh.
  • Puno veće uštede u nabavi postižu se kroz djelovanje na usklađivanju strategije nabave sa poduzećem.
  • Bolje upravljanje vremenom omogućava nam strateško i proaktivno djelovanje te lakše određivanje prioriteta.
  • Dobre i kvalitetne odnose i partnerstva stvaraju slobodni i neovisni ljudi i organizacije.

 Koristi za pojedince:

  • Kad smo proaktivni upravljamo stvarima, a ne one nama – djelujemo sigurniji i lakše napredujemo u poslu.
  • Kada se oslobodimo pritiska vremena i poslova koje moramo dobiti, postajemo neovisni da stvorimo kvalitetne odnose, komunikaciju i karijeru.
  • Ako djelujemo na osnovu načela puno lakše određujemo prioritete za sebe osobno i za odjel nabave i za poduzeće

Cijena za rane prijave 2790 kn + PDV (inače je 3290 kn + PDV).

Dodatnih 10% za sudionike 6. SCM konferencije (ponuda vrijedi do 26.05.2017). Link; http://www.logiko.hr/edukacija/top-seminari/31-7-vjestina-za-uspjesno-vodenje-nabave

O treneru:

Antonio Zrilić:

Osnivač tvrtke Logiko d.o.o. Pomaže kompanijama u povećanju profitabilnog rasta i unaprjeđenju cash-flowa. Proveo je više uspješnih međunarodnih projekatavezanih uz povećanje kapaciteta, optimizaciju procesa i smanjenja troškova (Irska, Hrvatska, Slovenija, Srbija, Makedonija, BIH).Višegodišnje iskustvo na području razvoja menadžmenta iz logistike i nabave – certificirani trener više organizacija. Autor jedinstvene metodologije kao što je Optimizacija zaliha u 6 koraka™ i Povećanje cash-flow potencijala poduzeća. Autor je knjige Upravljanje zalihama u šest koraka te je suradnik više stručnih časopisa i publikacija. Autor programa za smanjenje zaliha i naručivanje StockOptimizer. Nosilac je certifikata: Certified Managment Consultant”; „Green Belt Six Sigma“; „SAP Solution Consultant Supply Chain Management” . Član je Hrvatske udruge izvoznika; CISEX; Udruge za upravljanje lancem opskrbe i Hrvatske udruge za nabavnu djelatnost


Podijeli
li
0