Belupov novi vizualni identitet, zasad još ništa od listanja na Burzi
Tvrtka u sastavu Grupe Podravka u 2025. u osvježenom izdanju.
Novi korporativni identitet tvornice lijekova Belup iz sastava Podravka Grupe, kojeg je izradila agencija Buketa&Žinić&Grey, predstavljen je u srijedu u Koprivnici, a tom je prilikom predsjednica Grupe Podravka Martina Dalić kazala da ta farmaceutska tvrtka ostaje u sferi proizvodnje generičkih lijekova.
Prilikom predstavljanja novog korporativnog identiteta Davor Bruketa je izjavio da je pred njima bila dvojba evoluirati stari identitet ili se odlučiti na radikalnu promjenu. S obzirom na to da stari vizual nije imao zastupljenu srčanost, što je glavno obilježje identiteta Grupe Podravka, odluka je pala da se ide u potpuni redizajn. Tako je dobiven identitet koji ističe srce sačinjeno od kapsula te u sebi sadrži inicijal imena Belupo.
Predsjednik Uprave Belupa Hrvoje Čeović istaknuo je da se koprivnička farmaceutska tvrtka zadnjih godina snažnije pozicionira na postojećim tržištima te si krči put prema novima. Rezultati poslovanja pokazuju njezinu efikasnost, pa je sve to bilo nužno zaokružiti i novim vizualnim identitetom koji će dati dodatni impuls poslovnim rezultatima. Predsjednica Uprave Podravka Grupe Martina Dalić kazala je da se snaga grupe očituje kroz snagu njezinih sastavnica.
Širenje kad dozvole prilike
“Želim da Belupo iskorači u nove poslovne izazove i projekte, što će ga pozicionirati kao najjaču hrvatsku farmaceutsku kompaniju”, rekla je Dalić, koja je ujedno odbacila špekulacije o mogućem listanju dionica Belupa na burzi.
Kazala je da se snazi Podravkine dionice pridonose njezini sastavni dijelovi, a u tome značajnu ulog igra upravo Belupo.
“O mogućim akvizicijama ne možemo, zbog pravila igre, otvoreno govoriti, ali u svim strateškim dokumentima spominje se širenje kad to prilike dozvoljavaju”, komentirala je Dalić moguće akvizicije Grupe Podravka.
Navela je i da Belupo ostaje proizvođač generičkih lijekova jer se u tom segmentu izuzetno dobro profilirao zahvaljujući znanju i ljudima kao resursom kojim ta farmaceutska tvrtka raspolaže. Okrenuti se inovacijama u proizvodnji lijekova donosi veliki rizik i neizvjestan rezultat, ustvrdila je.
(Poslovni dnevnik)