Infobip ušao na japansko tržište i sklopio važno partnerstvo

Hrvatska kompanija Infobip uspjela je ostvariti ulazak na japansko tržište. Iz tvrtke su na MWC sajmu u Barceloni objavili kako su sklopili važno partnerstvo s japanskom korporacijom NTT Com Online s ciljem pružanja podrške pokretanju višekanalne komunikacijske platforme u Japanu.

Zahvaljujući partnerstvu te će dvije tvrtke pružati inovativno komunikacijsko rješenje koje usluge spajaju razmjene tekstualnih poruka i glasovnih poziva s tehnologijom komunikacijske platforme kao usluge (CPaaS) koja je prilagođena potrebama japanskog tržišta.

Ova tvrtka je u vlasništvu najveće japanske tvrtke NTT Corporation. Koliko je ovo značajan projekt za Infobip svjedoči i izjava Silvija Kutića, glavnog izvršnog direktora tvrtke. “Na japanskom tržištu pokušavamo ući već godinama.

Prije dvije godine sreli smo se s Yoshie Tsukamoto, čelnikom NTT Com Onlinea i tu je sve krenulo. Njihova kompanija najveća je u Japanu, zapošljavaju 400.000 ljudi i imaju 70 milijuna mobilnih pretplatnika. Spajamo našu tehnologiju i našu globalnu ekspertizu s njihovim lokalnim ekspertizom i biznisom te od toga stvaramo uspješno partnerstvo”, istaknuo je Kutić.

Yoshie Tsukamoto dodao je kako Infobip ima visoke mogućnosti i visoku spremnost da im pomogne u razvoju. “Iznimno nam je važno što je kultura u Infobopu vrlo slična našoj. Skromni smo i puno se radi.

Mogu reći da smo za sada vrlo sretni i zadovoljni suradnjom s Infobipom. Već imamo nove klijente zahvaljujući ovoj suradnji. Posjetila sam i njihove urede u Hrvatskoj, bila sam vrlo impresionirana, uredili su ih veliki i otvoreni”, poručio je Yoshie Tsukamoto.

(Poslovni dnevnik)

Podijeli
li
0