Izvoz hrvatskih proizvoda kroz SPAR-ovu mrežu ostvario značajan rast

Izvoz hrvatskih proizvoda kroz SPAR-ovu mrežu ostvario značajan rast
Izvoz malih tvrtki raste(1/2)

SPAR je iznimno značajan partner za hrvatske proizvođače u zemljama Europske unije. Unatoč globalnoj pandemiji hrvatski su proizvođači u 2021. ostvarili više od 106 milijuna eura prometa kroz SPAR-ovu prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj.

Ukupni promet hrvatskih proizvoda u trgovinama ovog lanca rastao je tako i u prošloj godini, što je hrvatskim proizvođačima donijelo impresivan rast prihoda za čak šest milijuna eura u odnosu na 2020. godinu, priopćeno je iz SPAR-a.

Najveći porast izvoza u prošloj godini bilježi se u Austriji, gdje prva četiri izvoznika imaju čak 40 posto veći prihod u 2021. u odnosu na rekordnu 2019. godinu. Podaci pokazuju i da su Talijani vjerni hrvatskim tartufima i bakalaru na bijelo, dok Mađari vole naš sladoled i vodu. Slovenci su prošle godine otkrili suhomesnate proizvode Dobro koje plasira Žito, čiji je promet u 2021. dvostruko veći u odnosu na lanjsko razdoblje.

"SPAR je najbolji partner našim domaćim proizvođačima. Ponosni smo na činjenicu da su se domaći proizvodi na stranim tržištima dobro prodavali, što hrvatskim tvrtkama donosi kontinuirani rast prometa", izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR-a Hrvatska.

Standardno veliki proizvođači, poput Atlantica, Podravke, Cromarisa, Dukata i Vindije, dominiraju listama top izvoznika, no od malih su značajnu razliku u odnosu na prethodnu godinu ostvarili hrvatski proizvođači balzama za usne Vimi, proizvođač vrhunskih suhomesnatih proizvoda Dobro te New Bakery, trenutno najveća europska tvornica baklava iz Donjeg Stupnika.

Izvor: Privredni vjesnik

Podijeli
li
0